سرهنگ خرم‌دل:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت مهم رزمندگان است

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت سبب پیروزی اسلام بر کفار شده است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت مهم رزمندگان است.
کد خبر: ۲۷۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ - 17February 2018

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت مهم رزمندگان استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ حمید خرم‌دل صبح امروز در یادواره شهید عبدالرسول قادریان در بوشهر ضمن تقدیر از حضور تماشایی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس کردند.

وی جایگاه و منزلت شهدا را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: شهدا در طول تاریخ بشریت منشا خیرات و برکات فراوانی برای اسلام، انقلاب و نظام شده‌اند.

خرم‌دل با تاکید بر اینکه شناخت و معرفت نسبت به شهدا برای ما در این دنیا قابل تصور و باور نیست تاکید کرد: شهدا نه تنها در دنیا بلکه در آخرت نیز خیرات و برکات آنها مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه وجود شهدا همچون درخت نخل است که تمام وجودشان در دنیا و آخرت منشا خیرند، افزود: تمام ادیان الهی که خداوند متعال به ما ارزانی داشته به برکت خون شهداست.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه خیرات و برکات روزافزون اسلام از خون شهداست، بیان کرد: برخی فکر می‌کردند عزیزانی که ما در هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از دین و کشور از دست دادیم مربوط به آن برهه و زمان بوده اما همانند جوانان آن روز جوانان امروز نیز با دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) نشان دادند که دفاع از دین زمان و مرز نمی‌شناسد.

خرم‌دل با تاکید بر اینکه جوانانی همچون احمدی‌جوان با نثار جان خود در دفاع از حرم خون جوانان ایران اسلامی را به جوشش درآورده و جانی تازه داده است، گفت: این جوانان از  رویش‌های اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

وی با تاکید بر اینکه صحنه نبرد امروز کاملا سخت و متفاوت است، خاطرنشان کرد: جوشش خون شهدا اجازه نخواهد داد تا اسلام، انقلاب و نظام به دست نااهلان برسد.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه تهاجم دشمنان در حوزه‌های فکری و عقیدتی سخت و با تمام قدرت در حال انجام است، گفت: استکبار به شدت عقیده، باور و آرمان‌های ما را مورد تهاجم قرار داده و سعی دارد اسلام را برای جهانیان وارونه معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه داعش پرورش یافته صهیونیست و آمریکاست، خاطرنشان کرد: مبارزه با این اندیشه پلید که پرورش یافته دشمنان اسلام و قرآن هستند سخت است.

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر با تاکید بر اینکه امروز بعد از 40 سال عمر با برکت انقلاب، اسلام حیاتی دوباره یافته است، گفت: دشمنان سعی دارند ما را به عقب سوق دهند.

خرم‌دل با تاکید بر اینکه انقلاب و اسلام ولایت فقیه و رهبری است که نه تنها دوستان بلکه دشمنان نیز به آن اعتراف دارند، افزود: رمز و بقای انقلاب و اسلام ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام تشنه یک رهبر واحد است، گفت: دشمنان می‌خواهند جایگاه ارزشمند و تاثیرگذار رهبری در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب را مورد هجوم قرار داده و آن را تضیف کرده و ازبین ببرند.

غلامعلی قادریان برادر شهید عبدالرسول قاردریان نیر در پایان این مراسم با اشاره به اینکه 32 سال از شهادت برادرم می‌گذرد اما هنوز یاد و نام او زنده است تصریح کرد: شهید از شهدای عملیات والفجر8 بوده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج برای همیشه نور چشم کشور و نظام هستند، افزود: بسیج و سپاه عشق تمام نشدنی برای شهید بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار