به میزبانی حسینیه اعظم زنجان صورت می‌گیرد؛

برگزاری اختتامیه سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان در زنجان

آیین اختتامیه سومین دوره سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان، در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ - 17February 2018

برگزاری آیین اختتامیه سومین دوره سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان در زنجانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، آیین اختتامیه سومین دوره سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان، فردا (یک‌شنبه) در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

سومین دوره این سوگواره ملی از ۳۱ شهریورماه فعالیت خود را آغازکرد و مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در این سوگواره تا اول آذرماه امسال ادامه داشت.

«میعادگاه عاشورایی دانشجویان» با هدف ترویج و هم‌افزایی فرهنگ عاشورایی، اشاعه ساختار ذهنی و عملکردی امام حسین (ع) در جامعه و تعمیق استعداد‌ها و ظرفیت‌های استان و نیز پرورش افرادی که توانایی تاثیرگذاری در این وادی را داشته باشند تدوین شده است، از سویی دیگر هدف اصلی برگزاری این سوگواره، نهادینه کردن، انتقال پیام بصیرتی و سبک زندگی امام حسین (ع) است.

در مدت تعیین شده تعداد آثار ارسالی سه هزار و ۱۳۹ اثر از ۹۱۲ شرکت کننده است که در بخش عکس یک هزار و ۹۹۵ اثر از ۴۲۳ شرکت کننده، در بخش شعر ۸۹۶ اثر از ۳۰۴ شرکت کننده، در بخش پادکست ۱۵۳ اثر از ۱۰۷ شرکت کننده و در بخش فایل‌های تصویری ۹۴ اثر از ۷۸ شرکت کننده ارسال شده است.

این دوره از سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان با سخنرانی «محمدرضا سنگری» (شاعر و پژوهشگر ملی) همراه خواهد بود و «بیژن ارژن» و «حمیدرضا شکارسری» از شاعران برجسته ملی نیز میهمان این سوگواره خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار