با حکم سردار فدوی؛

سردار عمویی فرمانده نیرو‌های ویژه تکاوری نیروی دریایی سپاه شد

سردار «صادق عمویی» توسط فرمانده نیروی دریایی سپاه به عنوان فرمانده جدید تیپ نیرو‌های ویژه تکاوری اباعبدالله (ع) این نیرو معرفی شد.
کد خبر: ۲۷۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ - 17February 2018
فرمانده جدید نیرو‌های ویژه تکاوری نیروی دریایی سپاه معرفی شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ نیرو‌های ویژه تکاوری اباعبدالله (ع) این نیرو که با حضور و جمعی از فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه در جزیره «فارور» برگزار شد، مسئولیت در سپاه را یک بار سنگین و در عین حال مهم و ارزشمند توصیف کرد و با توصیه پاسداران به تقویت بنیه معنوی و پیگیری مستمر برنامه‌های خودسازی، اظهار داشت: پاسداری از خود مقدم بر پاسداری از انقلاب اسلامی است، زیرا همه ما باید در روز محشر و فردای قیامت پاسخگوی عمل خود باشیم.

حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این تیپ نیز از خدمات مخلصانه و مجاهدانه ناوسالار «معماری» تقدیر و تجلیل کرد و آمادگی نمایندگی ولی فقیه در تیپ را برای همکاری مؤثر با سردار «عمویی» در مسئولیت جدید را اعلام کرد.

در این مراسم از خدمات ارزنده، شبانه روزی و مخلصانه ناوسالاریکم پاسدار «معماری» که سال‌ها در کنار سردار شهید حاج محمد ناظری به عنوان جانشین و پس از آن عهده دار مسئولیت خطیر فرماندهی نیرو‌های ویژه دریایی سپاه بود و منشأ خدمات ارزشمندی شد، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

سردار «صادق عمویی» که سوابق درخشان ایثار، جانبازی و خستگی ناپذیری وی در میدان‌های گوناگون از جمله در کسوت مستشار نظامی در مقابله با داعش در سوریه اثبات شده، به عنوان فرمانده جدید تیپ نیرو‌های ویژه تکاوری اباعبدالله (ع) نیروی دریایی سپاه معرفی شد.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار