سرلشکر فیروزآبادی:

دانشگاه امام حسین (ع) الگوی دانشگاه‌های کشور است

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) سپاه به خوبی توانسته است راهبردهای تربیت نیروی انسانی را ارائه دهد.
کد خبر: ۲۷۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ - 17February 2018

دانشگاه امام حسین (ع) الگوی دانشگاه‌های کشور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر «سید حسن فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه نمایشگاه جلوه‌های تحول دانشگاه جامع امام حسین (ع) اظهار داشت: این نمایشگاه اقدام ویژه‌ای است که از اساتید دانشگاه و تفکر سپاه برخاسته است.

وی افزود: پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ اخلاق، سابقه و عمل انقلابی و جهادی حائز بالاترین شاخص‌های معرف نیروهای تراز انقلاب هستند.

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا حرکت دانشگاه جامع امام حسین (ع) در برپایی نمایشگاه جلوه‌های تحول و تهیه نقشه راه تمدن نوین اسلامی و نقش حوزه دانشی و دانشگاهی کشور در این عرصه را امری هوشمندانه و نشانه زنده بودن این دانشگاه دانست و گفت: اقدامات انجام شده از مبانی اسلامی و برخوردار از تجزیه و تحلیل دقیق و عالمانه در اندیشه و منظومه فکری حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری در این راستا به خوبی دیده شده است.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: نیازسنجی برای دستیابی به این آرمان در این نمایشگاه برای سپاه پاسداران به گونه‌ای منسجم و قابل فهم صورت پذیرفته و راهبردهای تربیت نیروهای انسانی در تحول علوم انسانی به شایستگی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه وزارت علوم و تحقیقات می‌تواند از دستاوردهای دانشگاه جامع امام حسین (ع) بهره گیرد، خاطر نشان کرد: پیشنهاد بنده این است که روسای دانشگاه‌ها در نمایشگاه جلوه‌های تحول حضور پیدا کرده و از این دستاوردها الگوبرداری و استفاده کنند.

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا در پایان گفت: برای دستیابی به دانشگاه تراز انقلاب نیاز به عمق یابی، برنامه‌ریزی و شاخص‌هایی هستیم تا بتوانیم به سطح دلخواه برسیم و این نمایشگاه می‌تواند چنین الگوهایی را به خوبی در اختیار دانشگاه‌های وزارت علوم و آزاد قرار دهد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار