فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

کشف 770 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 770 کیلو انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵ - 13September 2014

کشف 770 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

به گزارش دفاع پرس، سردار "رضا محمدی یگانه" با اعلام خبر فوق گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان، توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر، در سطح استان 770 کیلو انواع مواد مخدر طی عملیات های پلیسی کشف و ضبط شد.

وی افزود: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب طی چندین روز کار اطلاعاتی یکی از سوداگران سابقه دار مواد مخدر شناسایی و در یک اقدام ضربتی از مخفیگاه وی 182 کیلو و 200 گرم حشیش کشف شد.
 
محمدی یگانه تصریح کرد: همچنین در عملیات های جداگانه ای در محورهای میناب به بندرعباس، مقر ایست و بازرسی سندرک میناب و پاسگاه انتظامی کهورستان خمیر ضمن برپایی ایست و بازرسی با هوشیاری مأموران طی متوقف کردن چهار دستگاه خودرو سبک و سنگین، در بازرسی انجام گرفته از این خودروها 587 کیلو و 800 گرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش که به طرز ماهرانه ای در خودروها جاسازی شده بود، کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیزبین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها