بهنام‌جو در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

اعلام آمادگی استانداری اردبیل برای اعزام کاروان راهیان نور

استاندار اردبیل گفت: این استانداری طبق سنوات گذشته همگام با دستگاه‌های متولی، آماده اعزام کارکنان و عموم مردم به مناطق عملیاتی است.
کد خبر: ۲۷۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ - 18February 2018

اعلام آمادگی استانداری در اعزام کاروان راهیان نور

اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به همکاری استانداری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در این استان، اظهار داشت: در بحث احداث مرکز، از ابتدای کار، این استانداری فعال بوده و طبق تفاهم‌نامه‌ی که با ریاست بنیاد در این باره داشتیم، قرار شد برای سال آینده باقی‌مانده اعتباری که برای تکمیل این مجموعه مورد نیاز است، اختصاص داده شود، تا ان‌شاءالله به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

وی درباره برنامه استانداری اردبیل برای کاروان راهیان نور گفت: همانطور که هر ساله این برنامه فرهنگی در هر استانی صورت می‌گیرد، استان اردبیل نیز طبق سنوات گذشته همگام با دستگاه‌های متولی، آماده اعزام کارکنان و عموم مردم به مناطق عملیاتی است.

بهنام‌جو با اشاره به حفظ آرمان‌ شهدا و ترویج آن در جامعه و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، عنوان کرد: فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت باید در جامعه زنده بماند و در جهت انتقال آن به نسل‌های آتی فرهنگ‌سازی درست صورت پذیرد. ما مسئولان وظیفه خطیری که برعهده داریم، زنده نگه‌داشتن راه شهدا و تداوم آن است.

وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا، وظیفه‌ی دیگر ماست که در طول سال بایستی مد نظر قرار بگیرد که الحمدالله این استانداری برنامه‌هایی را در این زمینه انجام داده و در سال آینده هم برنامه‌هایی را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار