اعلام جزییات و زمان و نحوه ثبت‌‌نام شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف مسجد گوهرشاد

زمان و نحوه ثبت‌نام از متقاضیان شرکت‌کننده در مراسم اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد مشهد در سال آینده اعلام شد.
کد خبر: ۲۷۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ - 19February 2018

جزییات و زمان و نحوه ثبت‌‌نام شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف مسجد گوهرشاداعلام شد// اصلاح نشده اصلا///به گزارش دفاع پرس از مشهد، مراسم معنوی اعتکاف امسال نیز همانند سال گذشته در مسجد جامع گوهرشاد برگزار می‌شود، افراد شرکت کننده در مراسم اعتکاف در شش مسجد دیگر تحت پوشش آستان قدس رضوی نیزمی توانند شرکت کنند. ثبت‌نام اولیه برای اعتکاف  از تاریخ 15 بهمن آغاز شده و تا 30 بهمن ماه ادامه دارد و اسامی پذیرفته‌شدگان یک هفته بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.etekaf.aqr.ir مراجعه یا عدد 8 را به شماره 30000008 ارسال کنند.

مساجد تحت پوشش آستان قدس رضوی عبارتند از: مساجد «صدیقی‌ها» و مسجد «الرضا» در بلوار مصلی و مسجد «الرضا» درخواجه ربیع (ویژه خواهران)، مسجد «الرضا» دراحمدآباد (ویژه برادران و خواهران) و مساجد «ملا‌هاشم» و «امام خمینی» (ویژه برادران) در این طرح تحت پوشش آستان قدس رضوی قرار دارند و مراسم معنوی در این مساجد برگزار می‌شود.

اعتکاف امسال در روزهای 11 تا 13 فروردین سال آینده برگزار خواهد شد، پذیرفته‌شدگان پس از شرکت در جلسه توجیهی، می‌توانند در  این مراسم پرفیض و معنوی شرکت کنند.

انتهای پیام/ 191

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار