شیخ نعیم قاسم:

در جامعه مقاومت شکست راه ندارد/ قدرت مقاومت از زور بازوی مردان و تربیت مادران است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: در جامعه مقاومت شکست راه ندارد و قدرت مقاومت از زور بازوی مردان و تربیت مادران است.
کد خبر: ۲۷۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ - 18February 2018

در جامعه مقاومت شکست راه ندارد/  قدرت مقاومت از زور بازوی مردان و تربیت مادران استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از پایگاه اینترنتی «العهد» لبنان، شیخ نعیم قاسم طی سخنرانی در مراسم سالگرد شهید «ام یاسر» در منطقه صفیر اظهار داشت: قدرت مقاومت در لبنان از زور بازوی مردان و تربیت مادران است.

وی افزود: ما پیروز شدیم، چون در این مقاومت زن و مرد در کنار هم بودند، پیروز شدیم، چون جامعه مقاومت را به وجود آوردیم، جامعه‌ای که در آن تک‌تک افراد و بزرگ و کوچک بخشی از طرح مقاومت هستند.

شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: ما پیروز شدیم، چون با دیگران به عنوان حزبی که به دنبال دستاورد است روبرو نشدیم، بلکه در کوچه‌ها و خیابان‌ها و در مناطق مرزی با مردم همچون (اعضای) امت اسلامی روبرو شدیم و در قلب‌ها و افکار آنان جای داشتیم. ما از موانع گذشتیم تا به انسان‌های آزاده و شریف برسیم و دست یاری به سوی مردم دراز کردیم تا طرح‌ها و ظلم و ستم و اشغالگری‌های [دشمنان] را نابود کنیم و خدا نیز ما را یاری کرد زیرا ما در جامعه‌ای فعالیت می‌کردیم که در آن فرقی بین کوچک و بزرگ و زن و مرد نیست.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پایان گفت: جامعه مقاومت ممکن نیست شکست بخورد، آن‌ها بار‌ها امتحان و تلاش کردند، اما موفق نشدند. به یاری خدا و تا زمانی که با هم در قالب یک جامعه واحد تلاش کنیم، همواره پیروز خواهیم بود؛ اگر برای مردان و زنان ارزش قائل شویم و هر کسی به وظیفه خود عمل کند همگی پیروز خواهیم شد و برکات و پیروزی خدا بر ما نازل و مشمول حال همگان خواهد شد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار