عضو حزب‌الله عراق:

خط مقاومت با الهام از جمهوری اسلامی ایران در بحرین پیروز می‌شود

سید‌عدنان الحسینی گفت: خط مقاومت همان‌گونه که در سوریه به پیروزی رسید و داعش شکست خورد با الهام از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بحرین نیز پیروز می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ - 18February 2018

خط مقاومت با الهام از جمهوری اسلامی ایران در بحرین پیروز می‌شودبه گزارش دفاع پرس از قم، سید‌عدنان الحسینی در مراسم رونمایی از مستند «من هو الشهید التالی» با موضوع انقلاب به روایت شهدای بحرین که در پژوهشگاه باقرالعلوم مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: سنگر بحرین یکی از مقدس‌ترین محورهای مقاومت اسلامی است که در مبارزه با استکبار جهانی پیروز شده است.

وی با اشاره به مبارزه ملت بحرین علیه رژیم آل‌خلیفه افزود: انقلاب بحرین به پختگی خود رسیده و با برنامه‌ریزی خاصی در حال حرکت است که انشاءالله به‌لطف خدا به پیروزی نهایی که شکست آل‌خلیفه است منجر می‌شود.

عضو حزب الله عراق گفت: زنان و کودکان بحرینی همچون مردان مبارز این کشور در برابر رژیم آل‌خلیفه ایستادند و مقاومت بحرین همچون انقلاب‌های منطقه شکست نخورده است، زنان بحرینی نیز مقاومت خود را ادامه داده و در برابر ظلم بیدار هستند.

الحسینی عنوان کرد: یکی از مشخصه‌های بارز این مقاومت تجلی عزت در برابر ذلت است، مردم بحرین نمی‌توانند در برابر ظلم سکوت کرده و ذلت را بپذیرند.

عضو حزب الله عراق گفت: خط مقاومت همان‌گونه که در سوریه به پیروزی رسید و داعش شکست خورد با الهام از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بحرین نیز پیروز می‌شود و رژیم آل خلیفه نابود می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار