حجت‌الاسلام ناظمی:

بنیاد شهید پشتیبان شهدای مقاومت ساکن قم است

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به ارزش و جایگاه خانواده شهدا گفت: بنیاد شهید آمادگی دارد تا از همه خانواده‌های شهدای مقاومت ساکن قم پشتیبانی کرده و نیازهای آن‌ها را رفع کند.
کد خبر: ۲۷۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ - 18February 2018

بنیاد شهید پشتیبان شهدای مقاومت ساکن قم استبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی در مراسم رونمایی از مستند «من هو الشهید التالی» با موضوع انقلاب به روایت شهدای بحرین که در پژوهشگاه باقرالعلوم مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: بیداری که در بحرین ایجاد شده ‌جزئی از محور مقاومت است و در راستای مقابله با استکبار جهانی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه خانواده شهدا افزود: بنیاد شهید آمادگی دارد تا از همه خانواده‌های شهدای مقاومت ساکن قم پشتیبانی کرده و نیازهای آن‌ها را رفع کند.

معاون ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران قم بیان کرد: ملت بحرین پایدار و استوار است و در برابر ظلم کوتاه نخواهد آمد، رژیم آل‌خلیفه تصور می‌کند با ریختن خون ملت بی‌گناه بحرین می‌تواند پایدار بماند اما ظلم از بین رفتنی است.

ناظمی خاطر‌نشان کرد: دلاور‌مردی‌های فرزندان مقاومت اسلامی از افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان و بحرین در راستای حفظ و ترویج دین اسلامی انجام می‌شود و انقلاب بحرین نیز همچون انقلاب اسلامی ایران به پیروزی می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار