تجری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تروریست خواندن جنبش «نجبا» نشانه شکست پروژه آمریکا در منطقه است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر گروه و جنبش مقاومتی که در مقابل آمریکایی‌ها ایستادگی کند از نظر این کشور تروریست خطاب می‌شود، گفت: تروریست خواندن جنبش «نجبا» نشان از شکست پروژه آمریکا در منطقه است.
کد خبر: ۲۷۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ - 18February 2018

/«فرهاد تجری» نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه هر جنبش مقاومتی که در مقابل اقدامات ضدانسانی آمریکایی‌ها ایستادگی کند، از نظر این کشور تروریست خطاب می‌شود، اظهار داشت: قرار گرفتن نام گروه‌های جهادی و یا هر نهضت آزادی‌بخش در لیست تروریستی و یا مورد تهدید واقع شدن فرماندهان جبهه مقاومت از سوی آمریکایی‌ها، نه‌تنها از اراده این جهادگران در مسیر مبارزه با جریان کفر کم نمی‌کند، بلکه آن‌ها در این راه مصمم‌تر از گذشته می‌شوند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه امروز اروپایی‌ها هم به تروریست‌پروری آمریکا و رژیم صهیونیستی واقف هستند، افزود: آمریکایی‌ها جریان مشروع آزادی‌خواه را تروریست تلقی می‌کنند و از گروه‌های تکفیری که دست‌نشانده خودشان هستند در جهان به عنوان ارتش آزادی‌بخش یاد می‌کنند. امروز آمریکایی‌ها در شرایطی قرار گرفتند که به جز حامیانش در میان جوامع بین‌المللی اعتبار و جایگاهی ندارند.

تجری مجاهدت و ایثارگری‌های جنبش نجبای عراق را در تضعیف قدرت و فروپاشی داعش غیر قابل انکار دانست و گفت: آمریکا قصد دارد با این اقدام واکنش دولت و ملت عراق را برانگیزد تا از این طریق آغاز کننده فتنه‌های جدید باشد.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی دشمن‌ستیزی و مقاومت جنبش نجبا را برگرفته از صفات رزمندگان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: مبارزه با دشمنان اسلام و حمایت از مردم بی‌گناه کشورهای اسلامی از بزرگ‌ترین رسالت‌های جمهوری اسلامی است که از بدو ظهور انقلاب تاکنون به حفظ و انسجام این وظیفه انسانی کوشیده‌ایم و این‌گونه اقدامات غربی‌ها را محکوم می‌کنیم.

وی طرح این لایحه در کنگره آمریکا را نشان از شکست پروژه این کشور در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: جنبش نجبای عراق در مبارزه با داعش از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در این مسیر شهدای زیادی تقدیم اسلام کرد، مورد تهدید و تحریم قرار گرفتن این جنبش نشان از رو به‌زوال رفتن قدرت آمریکا در غرب آسیا دارد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها