ذوالفقاری:

مسابقات سراسری قران کریم بسیج با حضور فرمانده کل سپاه برگزار می‌شود

دبیر مسابقات قرآنی بسیج گفت: بیست و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قران کریم سازمان بسیج با حضور فرمانده کل سپاه از ۹ تا ۱۲ اسفند در مجموعه سازمان بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ - 18February 2018
مسابقات سراسری قران کریم بسیج با حضور فرمانده کل سپاه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، محمد ذوالفقاری دبیر مسابقات قرآنی بسیج با اشاره به بیست‌و‌پنجمین دوره از مسابقات سراسری قران کریم سازمان بسیج، گفت: این مسابقات ۹ تا ۱۲ اسفند در مجموعه سازمان بسیج با شرکت ۵۰۰ نفر از نخبگان قرآنی و ۳۰ نفر از داوران کشوری و بین المللی قرآنی در ۱۴ رشته، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و در دو مقطع زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود، افزود: افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۹ نهم اسفند در سالن ۵ آذر سازمان بسیج و اختتامیه نیز در مسجد بلال صدا و سیما برگزار خواهد شد.

دبیر مسابقات قرآنی بسیج با اشاره به اینکه در سالن‌های جنبی مسابقات، نمایشگاه قرآنی گارکاه‌های سبک زندگی قرآنی و آسیب‌های اجتماعی به همراه توزیع بسته‌های آموزشی برای مدعوین پیش بینی شده است، ادامه داد: در مراسم افتتاحیه از بزرگان و پیشکسوتان عرصه قرآنی توسط سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین که ریاست عالی ستاد مسابقات دارالقران بسیج را هم بر عهده دارد، تجلیل به عمل می‌آید؛ همچنین پیام یکی از مراجع تقلید نیز در این مراسم قرائت خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه و جمعی از مسئولان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت، گفت: شعار این مسابقات «قرآن، منادی اتحاد و مقاومت» است که ضمن گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم و حافظان حریم قرآن و عترت، از تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ ۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار