سرکشی از ۶۱ خانواده شهید قرآنی در استان مرکزی

در آستانه برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی با عنوان سوره‌های سر خ. ۶۱ خانواده شهید قرآنی در استان مرکزی سرکشی شد.
کد خبر: ۲۷۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵ - 19February 2018

سرکشی از ۶۱ خانواده شهید قرآنی در استان مرکزی«مسعود ایرانشاهی» مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، با اشاره به برنامه سرکشی از خانواده‌های شهدای قرآنی در استان مرکزی، اظهار داشت: همزمان با برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی در استان مرکزی، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی، سپاه «روح‌الله» و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از ۶۰ خانواده شهید قرآنی سرکشی و بازدید شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها، مقرر شد که هر مجموعه مسئولیت سرکشی و بازدید تعدادی از این خانواده‌ها را عهده گیرد که سهم اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی شش خانواده شهید شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره، گفت: هدف از برگزاری این یادواره، ترویج سجایای اخلاقی و سیره رفتاری شهدای قرآنی، نشر خاطرات، زندگینامه و وصیت‌نامه آن‌ها و معرفی چهره‌ها و الگو‌های قرآنی به نسل جوان جامعه است.

وی ادامه داد: این یادواره ساعت ۹:۳۰ در فرهنگسرای آئینه اراک و با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای استان مرکزی و با سخنرانی آیت‌الله «سپاسی‌آشتیانی» مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی برگزار می‌شود.

ایرانشاهی با اشاره به برنامه‌های این یادواره گفت: خاطره‌گویی ۲ تن از پیشکسوتان دفاع مقدس استان مرکزی و پدر و مادر دو تن از شهدای گرانقدر بخشی از این یادواره خواهد بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار