شرایط ثبت نام اهالی رسانه و منتقدان در جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد

ثبت‌نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای حضور در سی‌ و‌ ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از سی‌ام بهمن‌ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ - 18February 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، ثبت نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از دوشنبه (سی‌ام بهمن‌ماه) آغاز می‌شود و به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام اهالی رسانه و منتقدان در جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد

ثبت‌ درخواست برای دریافت کارت حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر تنها از طریق سایت www.fajriff.com صورت می‌گیرد و درخواست‌های حضوری پذیرفته نمی‌شود.

اهالی رسانه ضمن تکمیل اطلاعات شخصی لازم است معرفی نامه‌ای از سوی رسانه مبتوع خود در سایت ارایه کنند و حداقل یک نمونه مطلب خود را درباره سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر و آثار حاضر در آن بارگذاری کنند.

اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران که قصد دارند مستقل و بدون حضور در لیست اسامی رسانه‌ها در جشنواره حضور داشته باشند، لازم است تصویر کارت معتبر عضویت انجمن و همچنین حداقل یک نمونه مطلب خود را درباره سی‌و‌پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر و آثار حاضر در آن که در طول یک سال گذشته منتشر شده در سامانه بارگذاری کنند.

این فراخوان تمام رسانه‌ها اعم از رادیو، تلویزیون، برنامه های اینترنتی (iptv)، خبرگزاری‌ها، سایت‌های تخصصی، روزنامه‌ها، مجلات تخصصی و همچنین رسانه‌های خارجی مقیم ایران را شامل می‌شود.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی‌ و‌ ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 19 تا 27 آوریل 2018 (30 فروردین تا 7 اردیبهشت 1397) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار