دریادار فدوی:

آمریکا و اسرائیل با همه قوا در خط مقدم دشمنی با انقلاب اسلامی قرار دارند

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا و اسرائیل که بیشترین خسارت و زیان ناشی از پیروزی انقلاب اسلامی را متحمل شدند، امروز با همه قوا و حیثیت خود در خط مقدم دشمنی و مقابله با انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۲۷۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ - 18February 2018
آمریکا و اسرائیل با همه قوا در خط مقدم دشمنی با انقلاب اسلامی قرار دارندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، دریادار پاسدار «علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار با اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای گیلان با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و فرو ریختن ستون سلطه استکبار جهانی در کشورمان، اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل که بیشترین خسارت و زیان ناشی از پیروزی انقلاب اسلامی را متحمل شدند، امروز با همه قوا و حیثیت خود در خط مقدم دشمنی و مقابله با انقلاب اسلامی قرار گرفته اند؛ بنا بر این می‌توان گفت که دشمنی و درماندگی آمریکا و اسرائیل در برابر ما دلیلی روشن و قاطع بر حقانیت و اقتدار ما محسوب می‌شود.

وی افزود: در عظمت و قدرت این انقلاب همین بس که دشمنانی در مقیاس آمریکا ۳۹ سال است با همه قدرت و ثروتی که دارند به جنگ تمام‌عیار با این انقلاب برخاسته اند، اما شعله چراغ این انقلاب برافروخته تر، گرم‌تر و روشن‌تر شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ۳۹ سال تلاش و کوشش از سوی اقشار مختلف جامعه برای بالندگی انقلاب اسلامی ادامه داد: وعده خداوند در قرآن کریم نسبت به مردم کشورمان محقق شده و این عزت و سربلندی امروز جامعه مرهون خون شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: به فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند: ان‌شاءالله این انقلاب به صاحب اصلی خود یعنی آقا امام زمان (عج) تحویل داده می‌شود، امیدواریم بتوانیم در این راهی که شهدا برایمان هموار کرده‌اند، ثابت قدم و استوار باشیم.

انتهای پیام/ ۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار