برنامه‌های شبکه چهار سیما به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

ویژه‌برنامه‌های شبکه چهار سیما به‌مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اعلام شد.
کد خبر: ۲۷۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ - 18February 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، شبکه چهار سیما در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه‌برنامه‌هایی چون «سیم و زر»، «نشان از بی نشان»، «چشم شب روشن» و پخش مداحی و مرثیه خوانی را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است.

سوگواری شبکه چهار سیما برای بانوی دو عالم

برنامه «سیم و زر» به تهیه‌کنندگی سید محسن مناجاتی (اول اسفندماه) ساعت 16 پخش می‌شود. در این برنامه تلویزیونی که در قالب ترکیبی تهیه شده است، آیت‌الله فاطمی‌نیا میهمان برنامه، به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و زندگی آن حضرت می‌پردازد.

«نشان از بی نشان» برنامه ترکیبی دیگری است که در دو قسمت ویژه شهادت حضرت زهرا (س) در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تهیه و تولید شده است. این برنامه سی‌ام بهمن‌ماه و اول اسفندماه ساعت 10:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

برنامه «چشم شب روشن» به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی در شب شهادت بانوی دوعالم بخش‌های ویژه ای را تدارک دیده است. در این برنامه زنده تلویزیونی که از ساعت 23 دوشنبه با اجرای محمدصالح علا روی آنتن می‌رود، مرتضی امیری اسفندقه میزبان «محمود حبیبی کسبی» شاعر معاصر می‌شود و با وی در خصوص سروده‌های مادرانه گفتگو می‌کند.

در بخش دیگری از این برنامه رضا مهدوی میزبان «پروین بهمنی» بانوی لالایی‌خوان قشقایی می‌شود و با او در خصوص لالایی مادرانه گفتگو می‌کند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار