تولیت آستان قدس رضوی:

جبهه بین‌المللی مقاومت در اقصی نقاط جهان اسلام تشکیل شده است

حجت‌الاسلام رییسی گفت: جبهه مقاومت منحصر به لبنان نیست، بلکه به برکت انقلاب اسلامی، جبهه بین‌المللی مقاومت در اقصی نقاط جهان اسلام تشکیل شده است.
کد خبر: ۲۷۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ - 18February 2018

جبهه بین‌المللی مقاومت در اقصی نقاط جهان اسلام تشکیل شده استبه گزارش دفاع پرس از مشهد،‌ حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس در دیدار با سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم اظهار داشت: جبهه مقاومت در مبارزه با تروریست‌های تکفیری پیروزی‌های فراوانی به دست آورده، اما هنوز در نیمه راهیم و فتح اندیشه‌ها، مبارزه با انحرافات و شبهات اعتقادی با سلاح عقل و عاطفه باقی مانده است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: به برکت انقلاب اسلامی، روحیه خودباوری و دفاع از مظلوم در امت اسلامی فراگیر شده و مرزهای جغرافیایی مانع یاری مسلمانان نیست؛ بلکه شاخص عبارت است از: کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا.

رئیسی گفت: جبهه مقاومت منحصر به لبنان نیست، بلکه به برکت انقلاب اسلامی، جبهه بین‌المللی مقاومت در اقصی نقاط جهان اسلام تشکیل شده است.

وی افزود: تبیین ریشه‌های جریان تکفیری و عظمت خدمتی که جبهه مقاومت با شکست تروریست‌ها به بشریت کرد یک ضرورت است و در این زمینه نیازمند استفاده از زبان هنر و ساخت تولیدات مستند و داستانی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار