رزمنده دوران دفاع مقدس:

جنگ بین ایران و عراق، جنگ بین اسلام و کفر بود/ امروز دشمن 2 هزار کیلومتر عقب‌نشینی کرده است

«حسین کاجی» با بیان این‌که این حرف غلطی است که بگوییم جنگ عراق و ایران، گفت: جنگ بین ایران و عراق نبود، بلکه جنگ بین اسلام و کفر، ایران و استکبار بود.
کد خبر: ۲۷۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ - 19February 2018

امروز دشمن 2 هزار کیلومتر عقب‌نشینی کرده است/ 320 هزار بسیجی در عراق و سوریه داریمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، یادواره 700 شهید والامقام شهرستان «بویراحمد» شامگاه یکشنبه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه «ثارالله» سپاه «فتح» استان در جوار پیکر پاک شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد.

حاج «حسین کاجی» از راویان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این یادواره، با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج اظهار داشت: امروز 66 نفر برای ساعاتی گم شدند، اضطرابی در شهر ایجاد شد و همه مسئولان و مردم دست به دست هم دادند تا آن‌ها را بیابند، حالا تصور کنید که 4 هزار و 600 شهید هنوز در بیابان‌ها و خاکریزها مانده و مادران‌شان منتظر هستند.

وی به روایت نمونه‌هایی از رشادت دلیرمردان سپاه اسلام در سال‌های حماسه و ایثار پرداخت و افزود: در عملیات «خیبر» بیش از یک میلیون گلوله بر سر ما ریختند و برای اولین‌بار دیدم که چگونه موتور آتش گرفت، هم‌رزمم آتش گرفت، آب آتش گرفت و زمین و زمان دود بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در عملیات «بدر» در یک شرایط نابرابر قرار گرفته بودیم، 750 تانک جلوی ما بود در این نبرد نابرابر دشمن به گونه‌ای خاکریز پنج متری را به گلوله می‌بست که گاهی حتی نمی‌شد روی آن دولا دولا راه رفت و وقتی اجساد شهدا را سوار وانت کردیم در جاده خاکی خون جاری شد و حرف از شهدا حرف از مقاومت در چنین جبهه‌ای است.

کاجی با بیان این‌که این حرف غلطی است که بگوییم جنگ عراق و ایران، گفت: جنگ بین ایران و عراق نبود، بلکه جنگ بین اسلام و کفر، ایران و استکبار بود.

وی بیان کرد: شهید اسم «خدا» است، پیامبر خدا در توصیف شهید گفت «خداوند به شهید ویژگی‌هایی داده که نه تنها به من، بلکه به پیامبران قبل از من هم نداده است» و فرمود «از جمله این ویژگی‌ها این است که اگر من پیامبر از دنیا بروم عزرائیل جان من را می‌گیرد اما جان شهید را خود خدا می‌گیرد».

این راوی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان این‌که ضرورت یادواره شهدا این است که خاطرات شهدا را بازخوانی کنیم به دستاوردهای خون شهدا اشاره داشت و گفت: بعثی‌ها وقتی به خرمشهر حمله کردند بر در و دیوار خرمشهر نوشتند که ما آمده‌ایم که بمانیم و حتی اسم خرمشهر را هم تغییر دادند، اما ما ایستادیم، وحدت خود را حفظ کردیم و حرف رهبر را گوش دادیم، 6 هزار شهید دادیم و در نهایت دشمن فرار کرد و پیروز شدیم.

کاجی تصریح کرد: چند وقت پیش در «زینبیه» دمشق در محله بچه شیعه‌ها داعشی‌ها نوشته بودند که زن، خانه و مال بچه شیعه‌ها حلال است و ما باید بدانیم این که دشمن 2 هزار کیلومتر عقب‌نشینی کرده و در 60 کیلومتری مرز اسرائیل این‌ها را نوشته اثر خون شهدا است.

وی تأکید کرد: اثر خون شهدا است که امروز بچه‌های ما پشت دیوار بیت‌المقدس رژه می‌روند و اثر خون شهدا است که ما با اسرائیل هم‌مرز شدیم و در 20 متری اسرائیل یادواره شهدا گرفتیم.

این رزمنده و راوی هشت سال دفاع مقدس با بیان این‌که هنوز به ما اجازه نداده‌اند که از یمن حرف بزنیم و البته ما در یمن در آینده حرف‌ها داریم، ادامه داد: امروز ما بالای 200 هزار بسیجی در عراق و بیش از 120 هزار بسیجی در سوریه در کنار گوش اسرائیل داریم.

کاجی بیان کرد: در جنگ با داعش بیش از 500 نفر از مدافعین حرم را سر بریدند، خدا خواست برای امام زمان یارگیری کند و حججی حجت خدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار