مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل خبر داد؛

برگزاری محفل شعر و خاطره «شب‌های مجنون» در اردبیل

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای عملیات خیبر و بدر، محفل شعر و خاطره «شب‌های مجنون» در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ - 19February 2018

محفل شعر و خاطره «شب های مجنون» برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، جلسه هماهنگی برگزاری محفل شعر و خاطره «شب‌های مجنون» امروز در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: در آستانه 7 اسفند سالگرد شهادت شهیدان مدافع حرم «هاشم دهقانی‌نیا» و جاویدالاثر «علی آقایی» و در آستانه سالگرد عملیات‌های خیبر و بدر، محفل شعر و خاطره «شب‌های مجنون» گرامی‌داشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای عملیات‌های خیبر و بدر در اردبیل برگزار خواهد شد.

واحد با بیان اینکه این مراسم روز شنبه 5 اسفند از ساعت 18:30 با حضور رزمندگان و خانواده‌های شهدای عملیات‌های خیبر و بدر و شهدای شمال‌غرب و مدافع حرم استان در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار خواهد شد، از خاطره‌گویی 2 تن از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان در این محفل خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها