فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد:

شهرستان محمودآباد میزبان 2 پرستوی گمنام دفاع مقدس می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد گفت: شهرستان محمودآباد در ایام فاطمیه میزبان 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۷۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ - 19February 2018

شهرستان محمودآباد میزبان دو پرستوی گمنام دفاع مقدس می شودسرهنگ «سید تقی کیا» فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از مازندران با اشاره به تشییع دو شهید گمنام در این شهرستان اظهار داشت: این شهرستان میزبان دو شهید گمنام 25 و 19 ساله از عملیات خیبر و محرم است.

وی به برگزاری مراسم تشییع 11 شهید گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: پس از این مراسم دو شهید گمنام در اختیار سپاه محمودآباد قرار خواهند گرفت.

کیا از تشکیل ستاد برگزاری مراسم شهدای گمنام در محمودآباد خبر داد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، شهدا پس از ورود به شهرستان میهمان مراسمی که به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای «بیشه کلا» برگزار می‌شود، هستند.

وی اضافه کرد: در صورت نرسیدن به این مراسم، شهدا شب سه‌شنبه یکم اسفند ماه میهمان مردم این روستا در مسجد امام سجاد (ع) خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد ادامه داد: همچنین پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام جهت برگزاری مراسم وداع در برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت 14 به روستای «متوریج» منتقل می‌ شوند. پس از این مراسم، شهدا ساعت 16 میهمان مردم روستای «سیاه رودسر» در مراسم ویژه ای به مناسبت شهادت بی بی دو عالم خواهند شد.

این مسئول عنوان کرد: به درخواست خانواده شهید مفقودالاثر «سید صادق حسینی» این دو لاله گمنام میهمان منزل این شهید می‌شوند.

کیا در ادامه به برگزاری یادواره شهدای «گالش پل» اشاره کرد و گفت: همچنین با برنامه‌ریزی های به عمل آمده ساعت 19 دو شهید گمنام میهمان این یادواره می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد از برگزاری مراسم شب وداع با دو شهید گمنام در مسجد امام رضا (ع) محمودآباد خبر داد و گفت: این مراسم که ساعت20:30 آغاز می شود، با سخنرانی حجت‌الاسلام «احمدنژاد» و مدیحه‌سرایی «رضا بذری» همراه خواهد بود.

وی همچنین برگزاری مراسم زیارت عاشورا با حضور دو لاله گمنام دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این ستاد اعلام کرد و گفت: این مراسم ساعت 8 صبح چهارشنبه در سپاه ناحیه محمودآباد برگزار خواهد شد.

کیا ادامه داد: مراسم تشییع دو شهید گمنام ساعت 9 صبح چهارشنبه 2 اسفند ماه از سپاه ناحیه محمودآباد تا دانشگاه آزاد اسلامی «کلوده» برگزار و سپس شهدا در محوطه این دانشگاه خاکسپاری خواهند شد.

این مسئول همچنین به برنامه مراسم سوم دو شهید گمنام اشاره کرد و گفت: این مراسم شب چهارشنبه 2 اسفند در گلزار شهدای «کلوده» برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد از برگزاری مراسم هفتم برای دو شهید گمنام در محمودآباد خبر داد و افزود: در یکی از روزهای دوشنبه 7 اسفند یا سه‌شنبه 8 اسفند ماه در محوطه حیاط دانشگاه این مراسم برگزار خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: شهرستان محمودآباد دارای 11 شهید گمنام است که با حساب این دو شهید، 13 شهید گمنام میهمان مردم این شهرستان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار