امسال چقدر جای تو خالیست...+ عکس

همسر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی دل‌نوشته‌ای را در خصوص دیدار دیروز جمعی از مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب و جای خالی همسرش در این دیدار در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
کد خبر: ۲۷۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ - 19February 2018

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، همسر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا دل‌نوشته‌ای را در خصوص دیدار دیروز جمعی از مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب و جای خالی همسرش در این دیدار در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

وی نوشت:

امسال چقدر جای تو خالیست...

همه رفتند، اما تو دیگر نبودی میانشان در آن‌همه انبوه جمعیت. راستش خیلی جای خالیت به چشم می‌خورد...

یادم هست که پارسال از چند روز قبل در تلاطم آماده کردن بلیط برای رفتن بودی و می‌گفتی که به چند نفر از بچه‌های پایگاه قول رفتنشان را دادی! همیشه روی قولهایت حساس بودی، می‌گفتی از هرکجا باشد بلیط را جور می‌کنی و بچه‌ها را می‌بری به دیدار رهبری. یادم هست که تا دیر وقت تلاشت را کردی برای جا پیدا کردن در اتوبوس‌های راهی دیدار رهبری آخر سرهم با ماشین خودت راه افتادین به سمت تهران و دیدار آقا.

یادم هست که آن شب تا صبح را چندبار زنگ زدم و نگرانت بودم برف هم می‌بارید...

اما امسال...

امسال هم دوستانت رفتند، اما تو دیگر در بینشان نبودی و آن‌ها به نیابت رفتند.. وحیدم تو با شهادتت هم آموزگار خیلی از این نوجوانان و جوانان شدی. این عکس معروفی که از تو به یادگار ماند نشان داد که سخن و امر رهبری و دفاع از اسلام و مردم مظلوم تنها شعارت نبود تو ثابت کردی که برای تحقق این سخن تا پای جان هم می‌روی.. و چه زیبا مزد این‌همه تلاش خستگی ناپذیرت را گرفتی چقدر دلتنگ آن روزهایم کاش دوباره تکرار می‌شد تلفن را برمی‌داشتم و هی زنگ می‌زدم که نگرانم مراقب خودت باشی کسی اینجا منتظرت هست وصدای تو آرام بخش این دل بی قرارم بود.

امسال چقدر جای تو خالیست...+ عکس

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار