حضور سازمان سینمایی حوزه هنری با ۷ عنوان فیلم در بازار برلین

سازمان سینمایی حوزه هنری با غرفه‌اى مجزا در محل اختصاصى بازار فيلم (MGB) شصت و هشتمين دوره جشنواره بين‌المللى فيلم برلين حضور دارد.
کد خبر: ۲۷۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ - 19February 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سازمان سینمایی حوزه هنری با 2 عنوان فیلم بلند، 2 عنوان فیلم مستند و سه عنوان فیلم انیمیشن و فیلم کوتاه در بازار فیلم جشنواره برلین حضور دارد.

فیلم‌هاى بلند سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور، «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت در بازار فیلم برلین توسط سازمان سینمایی حوزه هنری عرضه می‌شود.

این سازمان همچنین با 2 عنوان فیلم‌ مستند شامل «ادوارد» به کارگردانی محمدباقر شاهین، «راه دل» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری، دو فیلم کوتاه «تحریف یک پیام» و «مردی که یادش می‌رفت نفس بکشه» و یک عنوان فیلم کوتاه انیمیشن «آقای گوزن» در این بازار شرکت کرده‌ است.

بنا بر این گزارش، در 2 روز اول اين بازار، محصولات حوزه هنری به خصوص انيميشن «آقاي گوزن» با استقبال خوبی مواجه شده است و با خريدارانى از كشورهاى يونان، چين، اسلوانی و آمريكا مذاكراتی انجام شد و همچنين با مديران جشنواره‌هاي ويلنيوس، مسكو، سياتل، كلكته، لسانجلس و ايادوليد و توزيع كنندگانى از كشورهاى فرانسه، آلمان، كرواسى، كانادا و ... ملاقات‌هايی انجام شد.

بازار فیلم برلین از روز پنج‌شنبه 26 بهمن ماه آغاز و تا جمعه چهار اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار