سردار رحمتی:

مهارت‌افزایی نیروهای مرزبانی در اولویت قرار دارد

رئیس دانشگاه علوم و فنون مرز کشور با بیان اینکه ۷۰ درصد آموزش‌ها باید به‌صورت عملی در دانشگاه‌های نظامی باشد گفت: مهارت‌افزایی نیرو‌های مرزبانی در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۲۷۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ - 19February 2018

مهارت‌افزایی نیروهای مرزبانی در اولویت قرار داردبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار ابراهیم قائد رحمتی صبح امروز در بازدید از دوره آموزشی تعمیر موتورهای دریایی دیزل دانشجویان این دانشگاه که در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گناوه در حال برگزاری است اظهار داشت: فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای نقش به‌سزایی در ایجاد زمینه‌های اشتغال پایدار برای جوانان آینده‌ساز نظام و جویای کار دارد.

وی ضمن تشکر از مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر برای برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: نقش آموزش در توسعه و تحقق اهداف جامعه بسیار کلیدی است و جامعه امروز بیش از پیش به مهارت‌آموزی نیاز دارد که در این میان نقش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای اشتغال جوانان جویای کار بسیار جدی و قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم و فنون مرز کشور با بیان اینکه با افزایش دانش و مهارت نیروی انسانی ارتقاء و پیشرفت روز افزون کشور را شاهد هستیم افزود: توانمندسازی نیروهای مرزبانی در برقرای امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مستقیم دارد ، چرا که فرد توانمند در همه حوزه ها برای کشور مفید است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت مهارت آموزی و توانمندسازی افراد جامعه گفت: با توجه به نقش مهم توانمندسازی در عرصه‌های مختلف، مهارت‌افزایی نیروهای مرزبانی در اولویت قرار دارد.

سردار قائد رحمتی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از نیروهای جوان کشور در خدمت نیروهای مسلح است و این جوانان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اظهار داشت: باید با توانمندسازی این جوانان در طول خدمت مقدس سربازی با آموزش‌های مهارتی نگاه ویژه‌ای برای کاهش معضل اشتغال در جامعه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم و فنون مرز کشور با بیان اینکه در دانشگاه علوم و فنون مرز در کنار مقوله آموزش‌های علمی آموزش‌های عملی نیز در دستور کار است خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه 70 درصد آموزش‌ها باید به‌صورت عملی در دانشگاه‌های نظامی ارایه شود امید است با تعامل و همکاری آموزش فنی و حرفه ای این امر نیز محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها