دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی استان گلستان برگزار شد

دومین یادواره 297 شهید سرافراز نیروی انتظامی استان گلستان امروز در تالار حکیم جرجانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ - 19February 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دومین یادواره 297 شهید سرافراز نیروی انتظامی استان گلستان، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان، استاندار و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی استان و سخنرانی سردار «محسن فتحی‌زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در تالار حکیم جرجانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی استان گلستان برگزار شد

سردار فتحی‌زاده ضمن تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: شهدای عزیز ما نیاز به برگزاری یادواره ندارند و این ما هستیم که محتاج ذکر نام و یاد شهدا هستیم تا از این طریق نیرو و انرژی بگیریم و با عهدی که با شهدا بسته‌ایم استوار بمانیم.

وی افزود: اگر در داخل کشور امنیت داریم، اگر ملت ما در جهان، با عزت و سرافراز است؛ ثمره فداکاری شهدا و رزمندگان است و لازمه مقابله با توطئه دشمنان، استمرار همین فداکاری‌هاست.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی با تقدیم بیش از 13 هزار شهید در عرصه های مختلف، هم اکنون بر سر عهد خود ایستاده است و به آن افتخار می‌کند و پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، پرچم مقدس و سرافراز ایران اسلامی برافراشته است.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای نیروی انتظامی گلستان تجلیل به عمل آمد و از کتاب «از گلستان تا بهشت» نیز رونمایی شد.

دومین یادواره شهدای نیروی انتظامی استان گلستان برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار