مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

راه شهیدان را تا خون در بدن داریم و نفس می‌کشیم ادامه خواهیم داد

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: ثمره خون ‌شهیدان، تضمین و پایداری انقلاب و دستاوردهای آن است و باید تا خون در بدن داریم و نفس در سینه می‌کشیم نسبت به ادامه راه شهدا استوار باشیم.
کد خبر: ۲۷۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ - 19February 2018

تا خون در بدن داریم و نفس می‌کشیم، راه شهیدان را ادامه خواهیم دادبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در مراسم تشییع پیکرهای مطهر 11 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تبریز، اظهار داشت: بسیار مفتخریم که امروز میزبان شهدایی هستیم که وجودشان را وقف اسلام کردند و در نهایت بزرگترین دارای‌شان را فدای اسلام و انقلاب کردند تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

وی ادامه داد: خوش به حال آن شهرهایی که در این شهیدان در آنجا تدفین خواهند شد و چه خیر و برکتی با حضورشان به شهرها خواهند داد.

سردار جعفری با اشاره به ثمره خون شهدای والامقام، تصریح کرد: ثمره این خون ‌ها تضمین و پایداری انقلاب و دستاوردهای آن است و باید تا خون در بدن داریم و نفس در سینه می‌کشیم نسبت به ادامه راه شهدا استوار باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی عنوان کرد: از عموم مردم می‌خواهیم تا از طرف پدر، مادر، خواهر و برادر در تشییع و تدفین این شهیدان شرکت کنند و پس از تدفین نیز با شرکت در مراسمات فرهنگی و معنوی برای این عزیزان از غربت آن‌ها بکاهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها