مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان:

زنان با تأسی از حضرت زهرا (س)، قطب عاطفه در دفاع مقدس بودند

حجت‌الله ناصرپور گفت: قطب عاطفه در دفاع مقدس مادرانی بودند که با تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س)، مردان و فرزندان خود را به جبهه‌ها گسیل داشتند.
کد خبر: ۲۷۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ - 19February 2018

بنیادحفظ آثار مراقب ارزش های انقلاب و دفاع مقدس است/ مادران قطب عاطفی دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار با جمعی از کارکنان قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور، با اشاره به مسئولیت‌های بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: بنیاد مراقب و ناظر است که ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس از بین نرفته و دچار تحریف نشوند.

وی افزود: از جمله دیگر اهداف و وظایف بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، نشر و ترویج آثار دفاع مقدس و شهیدان است که از این طریق از به وجود آمدن انحرافات در انتقال ارزش‌ها به نسل جوان جلوگیری می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در تبیین ارزش‌ها و تفکرات دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس حاوی شش عنصر منطق در عرصه شهادت طلبی، تدبیر، حماسه آفرینی، معنویت، عاطفه و ازخودگذشتی است.

وی ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: قطب عاطفه در دفاع مقدس مادرانی بودند که با تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س)، مردان و فرزندان خود را به جبهه‌ها گسیل داشتند به گونه‌ای که امام خمینی (ره) در خصوص وصف نقش زنان در انقلاب گفت: «در نهضت انقلاب زنان هم پیشرو بودند».

ناصرپور در بیان مسئولیت‌های قرارگاه عملیاتی جنوب غرب کشور، گفت: تخصص شما حساس‌ترین بخش دفاع مقدس است، چرا که از غافل‌گیری نیرو‌های خودی در برابر دشمن جلوگیری می‌کرد و این مؤلفه مرتبط با عنصر تدبیر در دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار