فرهاد رهبر:

معنویت شهدا در نهاد‌های علمی موجب افزایش روحیه ایثار جوانان و استادان می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی اعلام کرد: طنین معطر معنویت شهدا در نهاد‌های علمی، موجب افزایش روحیه ایثار و فداکاری جوانان و استادان می‌شود از استادان و دانشجویان می‌خواهم با تأسی از این فضای معنوی برای ارتقای علمی کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
کد خبر: ۲۷۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ - 19February 2018

معنویت شهدا در نهاد‌های علمی موجب افزایش روحیه ایثار جوانان و استادان می‌شودبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «فرهاد رهبر» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، به مناسبت خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر، پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

درود سلام بر بزرگ مردانی که با تمام وجود برای عزت و عظمت اسلام و ایران جانفشانی کردند و شجاعانه صلابت و راد مردی را برای دفاع از ناموس و شرف این سرزمین به منصه ظهور گذاشتند.

اینک که دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر میزبان پیکر پاک و مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود، خداوند منان را شاکریم که خیر و برکت حضور این عزیزان یکبار دیگر در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خاستگاه علم و ایمان متبلور شد و فرهیختگان و فرزانگان جهاد علمی این سرزمین را مفتخر به حضور جهادگران راه حقیقت و سلوک کرد.

بی‌شک طنین معطر معنویت شهدا درنهاد‌های علمی موجب افزایش روحیه ایثار و فداکاری جوانان و استادان می‌شود از استادان و دانشجویان می‌خواهم با تاسی از این فضای معنوی برای ارتقای علمی کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

بی تردید این سنت پسندیده تجدید میثاق و بیعتی دوباره با آرمان‌های حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس و غیور مردان عرصه ایثار و شهادت خواهد بود. از خداوند منان برای همه عزیزان و دست‌اندرکاران این حرکت عظیم فرهنگی آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار