یادداشت/ مجید صمدی

فریادی که مملو از قرابت با مظلومین بود

شاید برای اولین بار بود که در قاب شیشه‌ای تلویزیون عدالتخواهی بی‌نظیر و بی‌مانندی را حس کردیم که مملو از درد و قرابت با مظلومین بود.
کد خبر: ۲۷۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ - 19February 2018

گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس ـ مجید صمدی؛ شاید برای اولین بار بود که در قاب شیشه ای تلویزیون عدالتخواهی بی نظیر و بی مانندی را حس کردیم که مملو از درد و قرابت با مظلومین بود و نگاه منتقدانه ای را به منصه ظهور نهاد، که گویی تنهای تنها در عرصه یکه تاز بهانه های در گلو رسوب کرده اش، درخشید.

ابراهیم جان! تو سلول به سلول خودت را سالها وقف سربازان بی ادعای حضرت روح الله کردی که با نفس آنها خط مقاومت و جبهه فتح در سوریه ترسیم شده است.

اکنون چشمان خانواده های شهدا باز باز است و ترسیم نگاهت ستودنی است و بسیاری از خانواده های مدافع حرم، ایثارگران و فرزندان شهدا عاشقانه با تمام وجود تو را می ستایند و به نوبه خود تبریک دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را خدمت شما عرضه می دارند، هر چند که شما هدیه اصلی را از حاج قاسم سلیمانی دریافت کردی و این سیمرغ ها برایت ...

در تمام لحظات تنهایی غربت نشینی عدالتخواهی‌ات لحظه به لحظه با تو هستیم و خواهیم بود و اثر فاخر و ماندگار تو تا ابدیت قلعه قلبهایمان را فتح خواهد کرد. به تصویر کشیدن خوی وحشیانه و ددمنشانه داعش و عناصر تکفیری منحرف از اسلام ناب، آن هم به روش و سبک ستودنی خودت، نقشه راه فرزندان کوچکی است که عطر پدر خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت از آن استشمام می کنند.

این وادی، وادی عشق و جنون است و سرحلقه آن بی بی دو عالم عقیله بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیهاست و تو یقینا پیروز این راه هستی ...

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار