نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

درس حضرت زهرا (س) حمایت از امام زمان (عج) و نائب ایشان است

آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» گفت: درس خانم فاطمه زهرا (س) حمایت از امام زمان (عج) و نائب ایشان است و این درس و سیره آن حضرت باید در جامعه احیا شود.
کد خبر: ۲۷۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ - 20February 2018

درس حضرت زهرا (س) حمایت از امام زمان (عج) و نائب ایشان استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشستی با شهردار سمنان و رؤسای هیأت‌های مذهبی این شهر، اظهار داشت: درس خانم فاطمه زهرا (س) حمایت از امام زمان (عج) و نائب ایشان است و این درس و سیره آن حضرت باید در جامعه احیا شود.

وی افزود: گویندگان و مداحان نیز باید با استفاده از فرصت ایام فاطمیه با اشعار و گفتارشان سیره حضرت زهرا (س) به‌ویژه ساده‌زیستی و ولایت‌مداری این شخصیت برجسته را به مردم معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان انفاق مالی و زبانی را یکی دیگر از ویژگی‌های این بانوی بزرگوار دانست و افزود: انفاق مالی حضرت زهرا (س) در شب عروسی‌اش نمونه و بی‌نظیر بود و علاوه بر انفاق مالی این شخصیت بزرگوار انفاق زبانی هم داشتند و دعا برای همسایه و دیگران را مقدم بر دعای برای خود می‌دانستند.

آیت‌الله شاهچراغی با ابراز خشنودی از پایه‌گذاری سنت حسنه اطعام توسط شهرداری سمنان در روز شهادت این بانوی مکرمه بیان کرد: این حرکت بسیار خوبی است و باید تداوم پیدا کند و ثواب آن برای دست‌اندرکاران و پایه‌گذارانش محفوظ است و هر چه به نام حضرت زهرا (س) باشد، در آن شفا و تبرک خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار