استقبال مردم مازندران از پیکرهای مطهر 12 ستاره گمنام دفاع مقدس

پیکرهای مطهر 12 ستاره گمنام دفاع مقدس که وارد مازندران شدند، در شهرهای «پل سفید» و «زیراب» مورد استقبال باشکوه مردم و مسئولین قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۷۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ - 20February 2018

استقبال مردم مازندران از پیکرهای مطهر 12 ستاره گمنام دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، پیکرهای مطهر 12 ستاره گمنام دفاع مقدس که از جاده فیروزکوه وارد مازندران شدند، در شهرهای «پل سفید» و «زیراب» مورد استقبال باشکوه مردم و مسئولین قرار گرفتند.

مردم شهیدپرور و ولایتمدار مازندران که از ساعت‌ها قبل زیر باران و در هوای سرد زمستانی منتظر ورود پیکرهای مطهر 12 آلاله خوشنام دوران دفاع مقدس بودند و با ورود خودروهای حامل شهدا به شهر «پل سفید»، پرستوهای گمنام سال های عشق و حماسه را در ورودی شهر در یک فضای معطر و روحانی در آغوش کشیدند.

پس از برگزاری مراسم باشکوه استقبال، پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام توسط خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم تا میدان شهر تشییع شد.

خودروهای حامل 12 شهید گمنام پس از عبور از شهر «پل سفید» وارد شهر «زیراب» شدند و در مراسم باشکوهی مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفتند.

پیکرهای پاک شهدای گمنام باشکوه و عظمت خاصی از میدان شهر «زیراب» تا ایستگاه مینی‌بوس این شهر تشییع شدند. سپس خودروهای حامل شهدای گمنام جهت انجام مراسم شب وداع در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان قائمشهر در مسیر این شهر قرار گرفتند.

خاطرنشان می‌شود، پیکر پاک و مطهر شهید تازه شناسایی شده «بهرام بابا» که توسط مسئولان حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تحویل گرفته شده بود، به نیروی انتظامی استان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار