در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛

ورود 480 زائر پیاده به مشهد

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده حضرت امام رضا (ع) گفت: به منظور شرکت در مراسم سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، 480 زائر پیاده از شهرهای مختلف ایران و کشورهای همسایه وارد مشهد شدند.
کد خبر: ۲۷۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ - 19February 2018

ورود 480 زائر پیاده به مشهدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حسین رضایی اظهار داشت: یک کاروان زیارتی متشکل از 400 زائر پیاده از شهرهای کوفه، نجف، کربلا و سامرا در عراق و زائران افغانستانی به همراه تعدادی از زائران ایرانی که 26 بهمن ماه از نیشابور به سوی مشهد حرکت کرده بودند، عصر امروز وارد مشهد شدند. 

وی اظهار کرد: اعضای این کاروان مرد هستند و برای ششمین سال متوالی مسیر نیشابور به مشهد را به صورت پیاده طی کرده اند. 

حسین رضایی گفت: کاروان پیاده 80 نفری از عراق نیز که مدت 60 روز در راه بودند، روز گذشته وارد مشهد شدند. 

رضایی افزود: ایستگاه های ثابت بین راهی، ایستگاه های صلواتی، بقاع متبرکه میقات الرضا (ع) مستقر در مسیر نیشابور تا مشهد، خدمات درمانی، رفاهی، اسکان و فرهنگی را به این زائران ارائه کردند. 

وی اظهار کرد: هزینه های خدمت رسانی به زائران پیاده در طول سفر از نیشابور تا مشهد توسط خیرین تامین شده و یک تیم امداد رسان و خدماتی نیز این کاروان ها را همراهی کردند. 

وی گفت: محل مورد نظر برای اسکان زائران پیاده در مشهد تعیین شده و این زائران فردا در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اجتماع عظیم مردمی عزاداران فاطمی شرکت می کنند. 

مشهد مقدس در مناسبت های مختلف پذیرای بسیاری از کاروان های زائران پیاده از استان های مختلف ایران و کشور های همسایه است که تعداد آنان در برخی ایام به ویژه دهه پایانی ماه صفر به بیش از 300 هزار نفر می رسد. 

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار