حسن نصرالله:

صدها میلیون‌ دلار برای تخریب چهره حزب الله هزینه می‌شود

دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه صدها میلیون دلار در جهت تخریب چهره حزب الله هزینه می‌شود، گفت: ارتش سایبری اسرائیل و کشورهای حوزه خلیج فارس افراد و پول را برای هجمه به منظور خدشه وارد کردن حزب الله به کار می‌گیرند.
کد خبر: ۲۷۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴ - 19February 2018

سخنرانی سید حسن نصرالله برای معرفی نامزدهای انتخاباتی حزب‌الله آغاز شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: نامزدهای حزب‌الله را اعلام خواهم کرد و نه نامزدهای همپیمانان یا آنهایی که مورد حمایت ما هستند. هنگامی که فهرست‌ها کامل شود همه نامزدها مربوط به دوستان و همپیمانان اعلام خواهد شد. اسامی را اعلام می‌کنم اما عناوین اساسی که حزب الله ضمن برنامه انتخاباتی در راستا آن حرکت خواهد کرد را به زمان دیگر موکول می کنم.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: ما برخی امور را در زمینه انتخابات در نظر گرفتیم از جمله انتخابات پارلمانی دوره‌های قبل که اعضای ما نماینده و وزیر بوده‌اند. ما در دوره های قبل از برادران که هم اکنون وزیر هستند خواستیم که انرژی مضاعفی به خرج دهند و نمایندگی را هم بپذیرند اما ما برای دوره آتی  تصمیم گرفتیم که میان وزارت و نمایندگی پارلمان در سطح مسئولان حزب الله  به طور جداگانه عمل کنیم. برخی از دوستان نماینده می شوند و برخی دیگر وزیر می شوند. یکی از وزیران ما در دولت آینده برادر محمد فنیش خواهد بود از همین رو برای پارلمان نامزد نخواهد شد و از زحمات پارلمانی اش تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: برخی از برادران خواستار این شدند که در دور جدید پارلمان نامزد نشوند و تصمیم گرفتند که در سطح رهبری حزب الله مشارکت داشته باشند مانند سید حسین الموسوی و از وی نیز بابت زحماتی که در دوره نمایندگی اش کشیده است قدردانی می کنم.

نصرالله گفت: بر اساس تفاهم میان جنبش امل و حزب الله در جبل لبنان یک نماینده ما خواهیم داشت و یک نماینده جنبش امل. از بلال فرحات به خاطرات تلاش های قبلی اش تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: حزب الله به چهره های جدید به منظور دادن فرصت به آنها روی آورده است. انتخابات پارلمانی فعالیت سیاسی است و حزب الله هر فردی که کفایت نمایندگی را داشته باشد از میان اعضایش انتخاب می کند و انتخاب برادران به عنوان نماینده حزب الله است.

دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: همه می دانند که طی سالیان، صدها میلیون دلار برای خدشه وارد کردن به وجهه حزب الله هزینه شده است این با هدف تخریب وجهه اعضای حزب الله است. ارتش سایبری اسرائیل و کشورهای حوزه خلیج فارس افراد و پول را برای هجمه به منظور خدشه وارد کردن  حزب الله به کار می گیرند. همجمه گسترده ای علیه برادران نماینده به منظور تخریب وجهه آنها صورت خواهد گرفت و مردم باید متوجه آن باشند. ما بحث و بررسی دقیقی در پرونده برادران انجام دادیم و آنها مورد اعتماد ما هستند و آنها را دارای صلاحیت و معتمد و مورد اطمینان برای این مسئولیت می دانیم.

نصرالله اعلام کرد:  نامزدهای حزب الله در حوزه سوم بقاع حسین الحاج حسن، علی المقداد، سید ابراهیم الموسوی و ایهاب حماده هستند. نامزد حوزه اول بقاع انور حسین جمعه. نامزد حوزه بعبدا حاج علی عمار. نامزد حوزه جبیل کسروان شیخ حسین زعیتر، نامزد حوزه دوم بیروت حاج امین شری. نامزدهای حوزه سوم جنوب حاج محمد رعد، حسن فضل الله و علی فیاض. نامزدهای حوزه دوم جنوب سید نواف الموسوی و مهندس حسین جشی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها