همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛

پیکر 2 شهید گمنام در اهواز تشییع شدند

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس و لاله‌های زهرایی بر دوش مردم اهواز تشییع شد.
کد خبر: ۲۷۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ - 20February 2018

2 شهید گمنام در صحن دانشگاه پیام نور اهواز، تشییع و زیارتگاه دانشجویان شدندبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس و لاله‌های زهرایی بر دوش مردم اهواز تشییع شد.

در این برنامه که از میدان شهرک دانشگاه آغاز شد، همشهریان سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) به استقبال شهدا آمدند و تابوتشان را بوسه باران کردند.

با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور اهواز، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه رامین و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، پیکر مطهر این دو شهید گمنام تا منطقه پردیس تشییع شد و سپس بر روی دستان قدرشناس مردم خوزستان قرار گرفت تا به سوی منزلگاه ابدیشان بدرقه شوند.

پس از انتقال شهدا به دانشگاه پیام نور اهواز، آیت‌الله سید «محمدعلی موسوی‌جزایری» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز بر پیکر این لاله‌های بی‌نشان نماز میت اقامه کرد.

سپس پیکر مطهر شهیدان به یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام نور اهواز منتقل شد و در آنجا آرام گرفت تا زیارتگاهی برای دانشجویان و اساتید این دانشگاه شوند.

یکی از این شهدای گمنام دانشگاه پیام نور اهواز 22 ساله است که در سال 1365 در عملیات کربلای 4 و منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به فیض شهادت نائل آمد.

شهید دیگر نیز یک جوان 23 ساله است که در عملیات رمضان در سال 1361 به شهادت رسید و پیکر پاکش در منطقه عملیاتی شرق دجله تفحص شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار