همزمان با سالروز شهادت حضرا فاطمه زهرا(س)؛

پیکر 3 شهید گمنام دفاع مقدس در بوستان والفجر تشییع و خاکسپاری شد+ تصاویر

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکرهای مطهر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بوستان والفجر تهران تشییع و خاکسپاری شدند.
کد خبر: ۲۸۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ - 20February 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز یکم اسفندماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور سردار رجب‌علی عراق‌پور از فرماندهان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهیدان محمد غلامی، مهدی بیدی و مرتضی غفوری در بوستان والفجر به خاک سپرده شد.

پیکرهای مطهر شهدا از میدان شیرازی، خیابان مسلم بر دوش مردم شهیدپرور تشییع شدند.

یکی از این شهدا 23 ساله بود که در عملیات رمضان به شهادت رسیده است و یکی دیگر نیز  28 ساله بود که در عملیات خیبر شهید شده و سومین شهید هم در سن 26  سالگی در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

سردار رجب‌علی عراق‌پور در این مراسم به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: هر آنچه امروز بدست آوردیم از امنیت تا پیشرفت‌های اقتصادی و علمی را مدیون شهدا هستیم.

وی ادامه داد: آرمان‌های امام خمینی (ره) مسیر تاریخ را تغییر داد و معادلات جهان را بهم ریخت. انقلاب اسلامی چالش جدیدی در مقابل استکبار بود.

سردار عراق‌پور گفت: دشمنان انقلاب و اسلام شبانه روز نقشه می‌کشند تا ما را از این مسیر منحرف کنند در حالی که نمی‌دانند ناخواسته نه تنها ضربه ای به انقلاب نمی زنند بلکه الگوی انقلاب را تبلیغ می‌کنند.

مراسم وداع با پیکر این شهدا روز دوشنبه 30 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

 

مراسم تشییع 3 شهید گمنام در شهرک والفجر تهران برگزار شد + عکس

مراسم تشییع 3 شهید گمنام در شهرک والفجر تهران برگزار شد + عکس

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار