پیکرهای مطهر 11 شهید گمنام در ساری تشییع شدند

در سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) پیکرهای پاک و مطهر 11 کبوتر خونین بال گمنام روی دست مردم شهیدپرور و عزادار استان مازندران در شهرستان ساری تشییع شدند.
کد خبر: ۲۸۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ - 20February 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، در سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) پیکرهای پاک و مطهر 11 کبوتر خونین بال گمنام روی دست مردم شهیدپرور و عزادار استان مازندران در شهرستان ساری تشییع شدند.
بر اساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر این شهدای تازه تفحص شده ساعت 9:30 صبح امروز با حضور باشکوه مردم، مسئولین نظامی استان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران از میدان شهدای ساری آغاز شد.
این مراسم که در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد، با دسته روی عزاداران و سینه زنان فاطمی تا آستانه مقدس امامزاده یحیی (ع) همراه بود.
پیکرهای مطهر این شهدا پس از تشییع جهت خاکسپاری به شهرهای سیمرغ، بابل و محمود آباد انتقال داده خواهند شد.
همچنین پیکر 5 شهید گمنام در شهر ساری؛ روستای محمدآباد و اداره کل اطلاعات تشییع و تدفین خواهند شد.
خاطرنشان می شود، پیکر 12 شهید گمنام دفاع مقدس روز گذشته وارد مازندران شد و در شهرهای پل سفید و زیراب مورد استقبال مردم قرار گرفت.
پیکر این شهدا که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند شب گذشته در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر میهمان مردم شهیدپرور و ولایتمدار مازندران بودند.
مردم مازندران که از شهرهای مختلف استان خود را به این حسینیه رساندند در مراسم باشکوهی با 12 ستاره گمنام دفاع مقدس وداع کردند.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار