حجت‌الاسلام صدیقی:

موفقیت‌های ایران در صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به برکت خون شهداست

امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع یپکرهای 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس گفت: موفقیت‌های ایران در صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به برکت خون شهداست.
کد خبر: ۲۸۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ - 20February 2018

موفقیت های ایران در صحنه‌های بین الملل و منطقه‌ای به برکت خون شهداستبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع پیکرهای 2 شهید گمنام در حوزه امام خمینی (ره) ازگُِل که صبح امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا یاران سیدالشهدا هستند، اظهار داشت: شهدا خاطره کربلا را زنده کردند. همه ما رفتنی هستیم باید در خط شهدا باشیم که زنده بمانیم و هرجا که در آن پا گذاشتیم را زنده نگه داریم.

وی در خصوص جانبازی حضرت زهرا و حمایتش از حضرت علی (ع) گفت: در راه همراهی حضرت علی (ع) ایشان فرمودند: ای امام من، روح فاطمه فدای روح تو، جان فاطمه سپر بلای تو.

وی تصریح کرد: امروز شهدا به کمک ولایت آمدند. پرچم ولایت در دست امام بود و امروز به دست نایب بر حق ایشان است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران خطاب به مسئولان گفت: شهدا این پیغام را داشتند که ما از جوانی، زن و فرزند گذشتیم. از همه چیز دست شستیم شما هم اگر ما را دوست دارید گرفتار بازی دنیا نباشید هرطور زندگی کنیم. همانطور که همه می‌میریم، پس بیایید مجاهدانه زندگی کنید. انقلابی باشید، جان به کف باشید و با آمادگی جانفشانی انقلاب را حفظ کنید.

آیت الله صدیقی بیان داشت: اساس انقلاب اسلامی همان چیزی است که قرآن فرموده و حضرت زهرا (س) جان خویش را برای آن فدا کرده و آن زمام‌داری علم، حکمت، عدالت، شجاعت و مقاومت است. قدر رهبری دینی را سر سفره شهدا بدانید و آن را حفظ کنید.

وی گفت: لبیک تماشایی شما با شهدا و امام شهدا اعلام استکباری ستیزی، حیات انقلاب و روحیه جهادی بود، خدا به مردم ایران عزت بیشتری عنایت کند که اگرچه نتوانستید پیکر زهرای مرضیه را تشییع کنید؛ اما برای تشییع فرزندان حضرت زهرا به میدان آمدید.

وی بیان کرد: اگر شهدا نبودند این عزت و قدرت منطقه‌ای ایران نبود، موفقیت سیاسی در صحنه بین‌المللی نبود، نامی از علی (ع) و مکتب و امام حسین (ع) نبود و این به برکت خون شهدا است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار