پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «عبوری»

استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «عبوری» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۲۸۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ - 20February 2018

پیام تسلیت استاندارمازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «عبوری»به گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «محمد اسلامی» استاندار مازندران به مناسبت درگذشت حاج «حسن عبوری» پدربزرگوار شهیدان گرانقدر «ابوالقاسم»، «محمدعلی» و «حجت الله عبوری» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این متن آمده است: در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) درگذشت مرحوم «حسن عبوری» پدر بزرگوار شهیدان  «ابوالقاسم»، «محمدعلی» و «حجت‌الله عبوری» که با تربیت چنین فرزندان رشید و سلحشوری به نماد صبر و صلابت، ایمان و ایثار در جامعه تبدیل شده است موجب تالم و تاثر شد.

شادروان عبوری از جمله پدران عزتمند و انقلابی بود که با تقدیم عزیزترین گوهرهای حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل کرد و در طول سال های پس از شهادت فرزندان دلبندش نیز با صبوری، مجاهدت و ایثار به صیانت از دستاوردهای ارزشمند شهدا همت گمارد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان عبوری تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم بویژه دكتر مهدی عبوری شهردار محترم ساری مسألت می‌نمایم. امیدوارم روح مطهر این عزیز سفر كرده و مجاهد نستوه در کنار ارواح طیبه ی فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار