رونمایی از تمبر یادبود شهید «سعیدی‌زاده» در اهواز

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم نکوداشت یکی از شهدای قرآنی حادثه منا در اهواز برگزار و از تمبر یادبود وی رونمایی شد.
کد خبر: ۲۸۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ - 20February 2018

رونمایی از تمبر یادبود شهید «محمدسعید سعیدی‌زاده» از شهدای حادثه منا در اهوازبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم نکوداشت یکی از شهدای قرآنی حادثه منا در اهواز برگزار شد.

در این برنامه معنوی که با حضور اقشار مختلف مردم و فعالان فرهنگی و قرآنی در فضایی روحانی انجام شد از خانواده شهید «محمدسعید سعیدی‌زاده» از شهدای آبادانی حادثه منا تجلیل شد و تندیس یادبودی به این خانواده شهید اهدا شد.

«محمد جوروند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، «شهاب رزمی» سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و جمع دیگری از مسئولان استانی نیز در این برنامه حضور داشتند.

در این مراسم علاوه بر شهید «محمدسعید سعیدی‌زاده» یاد و خاطره 2 شهید قرآنی و خوزستانی حادثه منا شهید «فواد مشعلی» و «امین باوی» گرامی داشته شد.

در این آیین همچنین از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تمبر یادبود شهید «محمدسعید سعیدی‌زاده» از شهدای آبادانی حادثه منا نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار