پیام تسلیت سپاه کربلای مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «عبوری»:

پدر شهیدان «عبوری» اسوه فداکاری مردم دیار علویان است

سپاه کربلای مازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «عبوری» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۲۸۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ - 20February 2018

پدر شهیدان «عبوری» اسوه فداکاری مردم دیار علویان استبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سپاه کربلای مازندران به مناسبت درگذشت حاج «حسن عبوری» پدر شهیدان «محمدعلی، ابوالقاسم و حجت‌الله عبوری» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این متن آمده است: والدین شهدا اسوه های واقعی صبر و ایثارند که عزیزترین سرمایه خویش را برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی فدا کردند.

مرحوم ابوالشهداء «حسن عبوری» پدر شهیدان والامقام «محمدعلی، ابوالقاسم و حجت‌الله عبوری» از حماسه سازان دوران جهاد و مقاومت که در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به دیدار معبود شتافت، از نمونه های پرافتخار صبر و ایثار بود.

پدر غیور و صبور شهیدان سرافراز عبوری، اسوه فداکاری مردم دیار علویان است که با قلبی سرشار از عشق به اهل بیت پیامبر (ص) و ولایتمداری در راه پاسداری از انقلاب و ایران اسلامی الگوی ماندگاری از خود بر جای گذاشت. نام ایشان و فرزندان دلاورش در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران برای همیشه جاویدان است و مردم مازندران بالاخص مردم قدرشناس ساری در روز تشییع آن مرحوم، تکریم خانواده معزز شهیدان را دوباره به نمایش خواهند گذاشت.

سپاه کربلای مازندران ضمن عرض تسلیت و همدری با خانواده محترم عبوری، این مصیبت وارده را به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مردم ولایتمدار مازندران به ویژه مردم شهرستان ساری تسلیت گفته و به روح پدر والامقام و ارواح مطهر و تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستد و از خدای متعال برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار