سردار فدوی:

دشمنان در خلیج فارس از توان بازدارندگی ایران ملتهب شده‌اند

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به افزایش توان بازدارندگی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس گفت: دشمنان در منطقه خلیج فارس ضمن اینکه در التهاب هستند احساس نگرانی زیاد می‌کنند.
کد خبر: ۲۸۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲ - 20February 2018

دشمنان در خلیج فارس از توان بازدارندگی ایران ملتهب شده‌اندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار دریادار پاسدار علی فدوی در گفت‌وگویی با بیان اینکه امنیت برای جمهوری اسلامی در خلیج فارس برقرار است اظهار داشت: به برکت خداوند متعال، انقلاب اسلامی و عنایتی که خداوند به شهیدان دارد در بالاترین وجهی که می‌توان تصور کرد در منطقه خلیج فارس، تنگه هرمز و کلا دریا امنیت برای ایران اسلامی فراهم است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در منطقه احساس نگرانی می‌کنند تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران که در منطقه هستند احساس نگرانی خیلی زیاد می‌کنند و دائم در التهاب هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه مرحله دفاع و بازدارندگی پشت سر گذاشته‌ایم تصریح کرد: مراحل دفاع و بازدارندگی پشت سرگذاشته‌ایم و قدرت  انقلاب اسلامی سبب شده که دشمنان توان بازدارندگی برای خودشان  در برابر انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان حضرت قائم (عج) منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر سال گذشته افتتاح شد تصریح کرد: اکنون فاز دوم این بیمارستان آغاز شده که  امیدواریم بتوانیم سال آینده از آن بهره‌برداری کنبم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از اجرای این طرح‌ها در منطقه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان خبر داد و افزود: اجرای این گونه طرح‌ها یکی از اولویت‌های نیروی دریای سپاه در مناطق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان است و در کنار دفاع از انقلاب در دریا سپاه به دغده های مردم هم توجه ویژه ای دارد.

وی خدمات‌رسانی به کل مردم منطقه را از اولویت نیروی دریایی سپاه دانست و خاطرنشان کرد: در اجرای  طرح‌های چند منظوره در مناطق مختلف، ضمن تامین نیازهای نیروهای مسلح، خدمات رسانی به مردم منطقه در اولویت قرار دارد و در این راستا سپاه در سراسر کشور طرح‌هایی در این زمینه در دست اجرا دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار