حجت‌الاسلام خوش‌نظر تاکید کرد؛

لزوم آشنایی بیشتر با سبک زندگی حضرت زهرا (س) در جامعه

کارشناس علوم قرآنی گفت: اگر افراد می‌خواهند مشکلاتشان حل شود باید ابتدا خود را بررسی کنند، آن وقت می‌بینند که تقویت آگاهی درباره سبک زندگی ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) نیاز اساسی بوده و بهترین راه برای حل بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها است.
کد خبر: ۲۸۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۷ - 21February 2018

لزوم آشنایی بیشتر با سبک زندگی حضرت زهرا (س) در جامعهبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمد خوش نظر کارشناس علوم قرآنی در گفت‌وگویی درباره ایام فاطمیه دوم اظهار داشت: این ایام یادآور مصائب اهل بیت (ع)، ام الائمه (س) و تذکر و فرصتی برای مومنین است تا ضمن عزاداری و توسل به اهل بیت (ع) با سیره زندگی اهل بیت (ع) آشنا شده و ایشان را الگوی خود قرار دهند.

وی در همین راستا افزود: باید سعی کنیم با زندگی و توصیه های آن بزرگان مانوس شویم تا بتوانیم سیره عملی شان را در زندگی پیاده کنیم. این بهترین کاری است که می شود انجام داد.

این کارشناس علوم قرآنی  بیان کرد: اگر افراد می خواهند مشکلاتشان حل شود باید ابتدا خود را بررسی کنند، آن وقت می بینند که تقویت آگاهی  درباره سبک زندگی ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) نیاز اساسی بوده و بهترین راه برای حل بسیاری از مشکلات و گرفتاری هاست.

حجت الاسلام والمسلمین خوش نظر اظهار کرد:  کسانی که به ائمه اطهار(ع) روی می آورند آثار معنایی و دنیایی آن را می بیند و شک و تردیدی در این موضوع وجود ندارد، چون تجربه های زیادی در این باره دیده شده است. مطالعه و بررسی زندگی اهل بیت(ع) و پیروی عملی از آن ها در رفع مشکلات، معضلات و کاهش آسیب های اجتماعی اثر قطعی دارد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به جهت عدم تقوا و کسب زندگی اسلامی است. پیروی از سبک زندگی غربی مشکلات و معضلات زیادی ایجاد کرده و می کند، در مقابل هر چه از سمت زندگی غربی دور شده، خود را حفظ کنیم و به سبک زندگی اسلامی روی آوریم؛ مشکلاتمان کاهش پیدا می کند.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار