امام جمعه نکا:

آنچه خون شهدا را تهدید می‌کند تغییر مسیر انقلاب است

امام جمعه نکا گفت: آنچه خون شهدا را تهدید می‌کند، آن است که مسیر و ریل‌گذاری انقلاب را عوض کنیم.
کد خبر: ۲۸۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ - 21February 2018

شهید خیمه رحمت هر روستا است/ آنچه خون شهدا را تهدید می‌کند تغییر مسیر انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «محمدباقر محمدی‌لائینی» امام جمعه نکا در مراسم وداع با شهید گمنام در روستای بستان خیل نکا اظهار داشت: ولایت‌مداری، شاخصه اصلی و مهم شهدا است و همه ما باید در راستای عمل به وصایای شهدا با همه توان وارد شویم.

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی عنوان کرد: شهید خیمه رحمت هر روستا است و باید پیگیری شود تا علاوه بر این وداع با شکوه در آینده‌ای نزدیک، میزبان شهید برای تدفین باشید.

وی با اعلام اینکه بانوان در فاطمیه و در ایام مختلف سال، الگوی خود را بانوی بزرگوار اسلام قرار دهند، خاطرنشان کرد: با اطاعت و الگوبرداری از زندگی و راه و روش این بانو باید برای آخرت خود توشه راه انتخاب کنید و سعادت دائمی را برای خود رقم بزنید.

امام جمعه نکا بیان کرد: حضرت زهرا (س)، عصاره همه خوبی‌ها و فضیلت‌ها است و باید با الگوبرداری از زندگی این انسان وارسته، برای آخرت خود، توشه راه مناسب و مفید فراهم کنیم.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه توجه به نماز و حجاب و عفاف از مسائل مهم و از تأکیدات همه شهدا است؛ یادآور شد: توجه به نماز و عبدات باید در دستور کار همه ما باشد و مبادا نماز در خانواده‌ها کم اهمیت شود.

وی افزود: شهدا برای اعتقادات دینی و پابرجا ماندن ارزش‌ها در راه خدا به شهادت رسیدند و مهم‌ترین وظیفه ما ادامه راه شهدا و عمل به وصایای آنان است.

محمدی‌لائینی گفت: آنچه خون شهدا را تهدید می‌کند، آن است که مسیر و ریل‌گذاری انقلاب را عوض کنیم و از جهت استکبارستیزی و رأس آن آمریکا به جایی برسیم که به جای اینکه آمریکا را دشمن خود بدانیم؛ آن را طرف معامله خود قرار دهیم.

این مسئول افزود: تفکر لیبرالیستی که در زمان امام راحل بوده و اینکه با آمریکا کنار بیاییم و با آن بسازیم؛ تفکری که از نهضت آزادی و دولت موقت وجود داشت و در تقابل با خط و نگاه انقلابی بود؛ نباید در جامعه رشد یابد.

امام جمعه نکا همچنین با تسلیت دوباره شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) در راه دفاع از ولایت و امام عصر خود به شهادت رسیدند و دفاع از ولایت، مهمترین و بزرگترین درسی است که می‌توانیم برای حمایت از ولی فقیه زمان خود از این بانوی بزرگوار بگیریم.

امام جمعه نکا اضافه کرد: بهترین تجلیل آن است که بدانیم شهدا برای چه شهید شدند و آن هدف را احیا کرده و در این راه تلاش کنیم و بدانیم، عزت، استقلال، ارزش‌ها و آزادی ما به برکت خون شهدا است.

وی افزود: شما این درس و احساسات را از اهل بیت (ع) فرا گرفتید و این احساسات بیانگر این است که شما شایسته هستید که شهید داشته باشید و شما شایستگی دارید و مسؤولان پیگیر باشند تا شهیدی در این روستا بستان‌خیل و در روستای گیل‌آباد خاکسپاری شود.

امام جمعه نکا با گرامی‌داشت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و تسلیت ایام گفت: اولین شهیده راه ولایت، حضرت فاطمه زهرا (س) است و این راه شهادت را این خانواده اهل بیتی به ما نشان دادند که برای حمایت از ولایت، باید راه شهادت را دنبال کنید.

محمدی‌لائینی ادامه داد: امام حسین (ع) هم در کربلا به ما آموخت که اگر می‌خواهید به آزادی برسید؛ راه شهادت را انتخاب کنید و در این مسیر ادامه راه دهید.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار