امام جمعه تبریز در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پیام شهیدان به مسئولان اطاعت از ولایت و ایستادگی در برابر آمریکاست

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: ایستادگی در برابر آمریکا و دشمنان انقلاب، پیام شهیدان به ما مسئولان است.
کد خبر: ۲۸۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ - 21February 2018

پیام شهیدان به مسئولین اطاعت از ولایت و ایستادگی در برابر آمریکاست/ در ارتباط با شهدا هرچه انجام دهیم کم استحجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌ هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی با بیان اینکه همگی مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: در مورد ارتباط با شهدا هرچه کار انجام دهیم، باز هم کم است.

امام جمعه تبریز با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در استان، عنوان کرد: حضور این شهیدان عزیز برای شهر و استان ما روحیه مضاعفی وارد کرده است؛ لذا بر ما واجب است که قدردان این شهدا باشیم؛ چرا که حیثیت، شرف، اقتدار و امنیت امروز ما به برکت شهداست.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: امروز در هرنقطه ای که در آن شهیدی تدفین می‌شود، تبدیل به پایگاهی فرهنگی و معنوی می‌شود و به همین خاطر باید از چنین فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده کرد. امروز شاهد درخواست‌های مکرر دانشگاه ها و اماکن دیگر برای تدفین شهید هستیم که نشان از معنویت موجود دراین شهداست.

آل هاشم در پاسخ به این سوال که پیام شهدا به مسئولین چیست، تصریح کرد: ایستادگی در برابر استکبار، ایستادگی در برابر آمریکا و ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب پیام شهیدان به ما مسئولان است.

وی افزود: دیگر پیام بسیار مهم شهیدان به مسئولین تبعیت محض از ولایت فقیه است. افرادی که می‌گویند پیرو خط امام و ولایت هستم، نمی‌شود که امروز صف خود را از ولایت جدا کند. هرکس که مدعی این سخنان است، باید از مقام معظم رهبری پیروی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار