مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران خبر داد؛

برپایی ایستگاه رسانه‌ای در «هفت تپه» برای پرداختن به مجاهدت رزمندگان مازندران

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: امسال مجدداً در قالب ایستگاه رسانه‌ای مستقر در یادمان شهدای هفت تپه اختصاصاً به مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم جبهه مقاومت شمال کشور در هفت تپه خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۲۸۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ - 21February 2018

برپایی ایستگاه رسانه‌ای در «هفت تپه» برای پرداختن به مجاهدت رزمندگان مازندرانبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «حسن افشار» مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران در نشست‌ هم‌افزایی برای حمایت و پشتیبانی از احیا و بازسازی یادمان شهدای «هفت‌تپه» که با حضور دبیر اجرایی جبهه مردمی مقاومت اسلامی مازندران و مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران و هیأت همراه با معاونت صدا در مرکز شبکه مازندران با هدف هم‌افزایی در پشتیبانی رسانه‌ای از ستاد مردمی احیای یادمان شهدای هفت تپه برگزار شد، با اهمیت این نشست پرداخت و اظهار داشت: این نشست به این جهت اهمیت دارد که همراهی و پشتیبانی رسانه‌ای برای تقویت و حمایت به‌منظور احیای یادمان شهدای هفت تپه بسیار کمک‌کننده است.

این مسئول گفت: انتقال مفاهیم ناب ارزش‌های دفاع مقدس و نقش مردمی استان‌های شمال کشور به نسل‌های بعدی از اهداف احیای یادمان شهدای هفت‌تپه است.

وی با اعلام اینکه افراد زیادی از جمله پیشکسوتان دفاع مقدس، خادمان شهدا و اقشار مختلف مردم با انگیزه برای احیای یادمان شهدای هفت‌تپه پای کار آمده‌اند، اضافه کرد: از جمله این دغدغه‌مندان خادم‌الشهدای مدافع حرم شهید «محمد بلباسی» بود که برای رسیدن به این هدف شبانه‌روز کار می‌کرد و استراحت نداشت و همه ما در امتداد تحقق دغدغه‌های این بزرگواران تلاش می‌کنیم.

افشار افزود: امروز که وجود با برکت یادگاران دفاع مقدس را هنوز در کنارمان داریم، باید قدر بدانیم و اقدام کنیم که در غیر این‌صورت معلوم نیست آیندگان چنین فرصت و غنیمتی را در اختیار داشته باشند.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد نکوداشت یادمان شهدای هفت‌تپه با اشاره به پیگیری‌های مسئولان امر در این خصوص اضافه کرد: پرداختن به هفت‌تپه به‌عنوان قدم‌گاه بسیاری از شهدای کشور در عملیات‌های کربلای 4 و 5 و والفجر 8 می‌تواند کمک شایسته‌ای برای رفع دغدغه‌های مردمی این حوزه که همان دغدغه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و در امتداد دغدغه‌های مقام معظم رهبری به‌منظور انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های بعدی بوده، است.

وی از ظرفیت‌های بسیج رسانه در سطح استان مازندران در 13 بخش خبر داد، عنوان کرد: بخش خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای و همین‌طور نخبگان و صاحب‌نظران رسانه‌ای سال‌های پیش با اعزام در قالب کاروانی به همراه زائران در یادمان های شهدای دفاع مقدس در خوزستان حضور یافتند اما آنچنان که شایسته این حرکت باشد مسئولان امر از آرشیوهای به‌دست آمده بهره‌برداری نکردند.

این مسئول عنوان کرد: امسال مجدداً در قالب ایستگاه رسانه‌ای مستقر در یادمان شهدای هفت تپه اختصاصاً به مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم جبهه مقاومت شمال کشور در هفت تپه خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار