معاون صدای مرکز مازندران عنوان کرد؛

تلاش برای پوشش کامل رسانه‌ای راهیان نور در یادمان شهدای «هفت‌تپه»

معاون صدای مرکز مازندران گفت: امسال با تمام ظرفیت رادیویی مرکز در پوشش کامل رسانه‌ای راهیان نور و اختصاصاً یادمان شهدای هفت‌تپه در میدان خواهیم بود.  
کد خبر: ۲۸۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ - 21February 2018

تلاش برای پوشش کامل رسانه‌ای راهیان نور در یادمان شهدای «هفت‌تپه»به گزارش دفاع پرس از مازندران، «حسین قربانی» معاون صدای مرکز مازندران در نشست‌ هم‌افزایی برای حمایت و پشتیبانی از احیا و بازسازی یادمان شهدای «هفت‌تپه» که با حضور دبیر اجرایی جبهه مردمی مقاومت اسلامی مازندران و مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران و هیأت همراه با معاونت صدا در مرکز شبکه مازندران با هدف هم‌افزایی در پشتیبانی رسانه‌ای از ستاد مردمی احیای یادمان شهدای هفت تپه برگزار شد، با اشاره به سهم کمی و کیفی فراوان و غیرقابل چشم‌پوشی دلیرمردان مازندرانی در دفاع مقدس، گفت: ما مازندرانی‌ها به‌دنبال خودنمایی نبوده‌ایم و تنها برای رضای خدا و دفاع از اسلام و میهن جهاد کرده‌ایم و لذا گمنام مانده‌ایم.

وی افزود: سهم مازندران نسبت به دیگر استان‌ها بسیار قابل توجه بوده ولی در امر یادمان‌ها مازندرانی‌ها متأسفانه بسیار مظلوم واقع شده‌اند، لذا لازم است کارهای خوب انجام گرفته در مقاطع تاریخی را به نسل‌های بعد انتقال دهیم که در غیر این‌صورت دشمن آن را تحریف کرده و به دلخواه خود به خوردمان خواهد داد.

قربانی ادامه داد: همچنین تولیدات‌مان باید به گونه‌ای باشد که گل به خودی نباشد و باید به موضوعات مهمی همچون حضور چشمگیر و مؤثر مردمی مازندرانی‌ها در دفاع مقدس، دقیق و موشکافانه پرداخته شود تا جای تحریف و تفسیر غلط باقی نماند.

وی تصریح کرد: کاش این نشست خیلی زودتر از زمان برگزار می‌شد تا می‌توانستیم با آمادگی بیشتر، کارهای بهتری را تاکنون تولید کنیم، نیروهای ما آمادگی خواهند داشت تا همراه کاروان‌ها در تولید و پوشش رسانه‌ای مشارکت کنند و خبرهای با برد کشوری را تولید و پوشش دهند.

معاون صدای مرکز مازندران با بیان اینکه ان شاء الله امسال با تمام ظرفیت رادیویی مرکز در پوشش کامل رسانه‌ای راهیان نور و اختصاصاً یادمان شهدای هفت‌تپه در میدان خواهیم بود، افزود: حتی در بخش «رادیو نمای» مرکز به‌صورت همزمان امکان پخش صدا و تصاویر آرشیوی را خواهیم داشت که البته نیاز به ایجاد امکانات لازم برای انجام بهینه این حرکت می باشد فلذا لازم است عزم دست‌اندرکاران استانی را در پشتیبان‌‌ها و حضور همه‌جانبه در تهیه و تولید گزارش‌ها و مصاحبه‌ها داشته باشیم.

قربانی در پایان گفت: امسال تلاش خواهیم کرد گفتمان‌سازی و ایجاد موج رسانه‌ای با مخاطبان را همزمان با حضور گزارشگران‌مان در هفت تپه مدیریت کنیم و این قول را می‌دهیم که این فضا و امکانات که در اختیار ماست در خدمت اهداف ستاد احیای یادمان شهدای هفت‌تپه قرار گیرد تا با تمام توان در خدمت ارزش‌ها و نقش مازندرانی‌ها در دفاع مقدس با تمرکز بر شهدای یادمان هفت‌تپه باشیم.

«علی‌پور» مدیر تولید صدای مرکز مازندران در ادامه با اشاره به تولیدات و برنامه‌های متعدد صدای مرکز مازندران در امتداد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قالب برنامه‌هایی مانند لاله‌های بهشتی گفت: در بحث راهیان نور هم گزارشگر اعزام می‌کنیم و چنانچه هر تصمیم دیگری هم در این زمینه گرفته شود با تمام توان مشارکت خواهیم داشت و امسال اختصاصاً در خصوص یادمان شهدای هفت‌تپه در خدمت مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار