مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

دشمن با خلق داعش درصدد ایجاد حریم امن برای رژیم صهیونیستی بود

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: دشمنان با خلق داعش می‌خواستند اسلام را در اروپا و آمریکا بد جلوه دهند، تا حریم امنیتی برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کنند و مانع از نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا شوند.
کد خبر: ۲۸۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ - 21February 2018

دشمن با خلق داعش درصدد ایجاد حریم امن برای رژیم صهیونیستی بودبه گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در هجدهمین یادواره شهدای روستای «یساقی» کردکوی، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: شهدا از گناه و ظلمت به نور و روشنایی هجرت کردند و از نفس اماره به حرم امن الهی پیوستند.

وی با بیان اینکه  شهدا «محسن» بودند، گفت: محسن یعنی هرچه که داریم برای خداست و شهدا در راه خداوند از همه دارایی‌های خود گذشتند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شهدا به دین، قرآن کریم و ولی‌فقیه معرفت داشتند، افزود: شهدا افق را می‌دیدند.

ملکی با بیان اینکه راه شهدا تداوم دارد، بیان کرد: قبل از جنگ اتفاقات عجیبی در نقاط مختلف کشورمان اعم از کردستان، کرمانشاه، بندرترکمن، آذربایجان‌شرقی و غربی رخ می‌داد، اما جنگ تحمیلی بزرگترین واکنش استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی بود، بعد از جنگ تحمیلی نیز منافقین در تهران غوغا به پا کردند و میدان به میدان تعداد زیادی از مردم ما را شهید کردند.

این مسئول با بیان اینکه جمهوری اسلامی ریشه‌های محکمی دارد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ریشه در عاشورا دارد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه اگر با ولی‌ فقیه همراه باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، بیان داشت: دشمن سوریه، عراق، پاکستان، یمن و امثال آن را مورد حمله قرار می‌دهد اما جرأت حمله به ایران را ندارد.

ملکی تصریح کرد: دشمنان با خلق داعش می‌خواستند اسلام را در اروپا و آمریکا بد جلوه بدهند و حریم امنیتی برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کنند و مانع نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا شوند که به لطف خداوند ناکام ماندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار