سردار معروفی:

امروز ایران تمام راهبرد‌های دشمن را برهم می‌زند

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌ و بلوچستان با بیان اینکه به برکت مجاهدت‌ها، امروز کشور ایران بازیگر اصلی منطقه است و تمام راهبرد‌های دشمن را برهم می‌زند، گفت: آن‌هایی که دفاع مقدس، امام و شهدا را زیر سوال می‌برند، یک شب هم در جبهه‌ها زندگی نکردند.
کد خبر: ۲۸۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ - 21February 2018

امروز ایران تمام راهبرد‌های دشمن را برهم می‌زندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» شامگاه سه‌شنبه همزمان با شام شهادت حضرت زهرا (س) در دومین شب از یادواره شهدای شهرستان ریگان با بیان اینکه مجلس شهدا مجلس فتوحات انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مجلس شهدا مجلس عزت، سربلندی و شرف ماست، مجلس شهدا مجلس بازدارندگی و بزرگی ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه در محضر قهرمانان واقعی ملت ایران هستیم که جان و آبرویشان را در طبق اخلاص گذاشتند گفت: در زمان تنهایی ملت ایران و انقلاب نوپای اسلامی و در زمان تنهایی امام سفر کرده که حجت برای ما بود و در زمانی که همه دشمن متحد در یک جبهه نابرابر و در مقابل ملت ایران صف‌آرایی کرده بود، شهدا همه وجودشان را تقدیم کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌ و بلوچستان با اشاره به اینکه شهدای ما محور و مظهر حقیقی وحدت ملت ایران هستند، تصریح کرد: شهید از هر قومی و از هر مذهبی شهیدی است که برای بقای دین خدا و تمامیت ارضی کشور جانش را تقدیم کرده و از هر زاویه‌ای که ما به شهدا نگاه کنیم مقدسند.

معروفی با بیان اینکه انسان‌هایی که شرف و آبرو دارند و انسان‌هایی که ما را عزیز کردند همان انسان‌هایی هستند که رفتند اما امروز سینه آنها پر از سم شیمیایی است و خس‌خس‌کنان دارند دفاع می‌کنند بیان کرد: مردم باید بدانند، این شرف و آبروی ما به سادگی بدست نیامده است.

وی با بیان اینکه شهدا و جانبازان عزت، شرف، بزرگی و آبروی ما هستند، عنوان کرد: بریده‌باد آن زبانی که این حقیقت‌ها را نمی‌فهمند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه شهدای ما شناسنامه واقعی ملت ایران هستند، گفت: شناسنامه واقعی ملت ایران نگاه به غرب و نگاه به تفکر و ایده غرب نیست بلکه شناسنامه ملت ایران شهدای آن هستند که به آن ملت عزت و بزرگی بخشیده و کمر دشمن را شکستند.

معروفی با بیان اینکه به برکت این مجاهدت‌ها، امروز کشور ایران بازیگر اصلی منطقه است که تمام راهبردهای دشمن را برهم می‌زند خاطرنشان کرد: جنگ به‌خودی‌خود پدیده شوم، سخت و هزینه‌بار است اما چه اتفاقی افتاد که در این چند سال جنگ نابرابر این جنگ به دفاع مقدس تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه این هنر قرآن، ائمه، امام و ولایت بود که جنگ را به کارخانه انسان‌سازی و دانشگاه تبدیل کرد تصریح کرد: خروجی جنگ شد سردارقاسم سلیمانی فرمانده جبهه اسلام که در مقابل همه دنیا ایستاد، خروجی جنگ شد محسن حججی که همه دنیا را به هم ریخت.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان افزود: حزب‌الله لبنان و انصارالله، بسیج سوریه خروجی جنگ هشت ساله‌ و جنگ ماهستند هرچند ما ریزش‌هایی هم داشته‌ایم اما رویش‌های ما قابل قیاس با ریزش‌ها نیست.

وی با بیان اینکه دشمنان حماسه حضور مردم در راهپیمای 22 بهمن را ندیدند عنوان کرد: اگر این رویش بزرگ انقلاب و هوشمندی ملت ایران نیست پس چیست؟

معروفی با اشاره به پیام تشکر رهبری از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: رهبری به مسئولان خطاب کرد که مسئولان، مردم از شما جلو زدند مواظب باشید که عقب نمانید و امام شجاعت و خود باوری را در ملت ایران نهادینه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه همه شهدای ما از طبقه متوسط جامعه بودند، اظهار داشت: آنهایی که دفاع مقدس، امام و شهدا را زیر سوال می‌برند یک شب هم در جبهه‌ها زندگی نکردند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه این انقلاب به سادگی به دست نیامده است که به سادگی از دست برود، خاطرنشان کرد: 22 بهمن «آری» دوباره به انقلاب و نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه این ملت هوشمند است چون با هر سلیقه و دیدگاه سیاسی و هر حزب و گروهی، زمانی که منافع ملی و اعتقاداتش در خطر باشد ید واحد می‌شود افزود: ملت ایران در روزهای سخت و حساس در کنار هم و پکپارچه یک حرف را می‌زند این نشان از هوشمندی ملت است.

معروفی افزود: بزرگترین سلاح ما هوشمندی ملت ایران است که این هوشمندی ملت ایران با همه ملت‌ها متمایز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها