سردار کرمی مطرح کرد؛

کنترل نظم و امنیت مهم‌ترین هدف یگان ویژه در اجرای ماموریت

فرمانده يگان‌های ويژه ناجا گفت: مهم‌ترین هدف یگان‌های ویژه در اجرای ماموریت‌های محوله، رضایت‌مندی مردم و کنترل نظم و امنیت است.
کد خبر: ۲۸۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ - 21February 2018

رضایت‌مندی مردم و کنترل نظم و امنیت، مهم‌ترین هدف یگان ویژه در اجرای ماموریت‌هاستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن كرمی» فرمانده يگان‌های ويژه ناجا در جمع کارکنان این يگان‌ اظهار داشت: امروزه نیروهای یگان ویژه کاملا سازمان یافته و آموزش دیده‌اند که علاوه بر انجام ماموریت‌های عملیاتی و ضد اغتشاش به ارائه خدمات برای آحاد جامعه می‌پردازند و مورد رضایت مردم و مسئولان هستند.

وی درباره ماموریت‌های سال جاری یگان ویژه ناجا خاطرنشان كرد: بحمدالله امسال با تلاش و زحمت شبانه روزی فرماندهان و کارکنان توانستیم ماموریت‌ها را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذاریم و به انجام برسانیم.

فرمانده يگان‌های ويژه ناجا ادامه داد: در کنگره بین المللی اربعین حسینی (ع) با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و عملیات‌های مختلف همچون پنج تن آل‌عبا توانستیم در یک بازه زمانی کوتاه جمعیت بالای 2 میلیون نفر را در امنیت کامل کنترل کنیم که قابل تحسین است.

این مقام انتظامی با اشاره به یکی دیگر از ماموریت‌های شاخص یگان‌های ویژه افزود: همزمان با پایان یافتن ماموریت اربعین، حادثه نگران کننده زلزله استان کرمانشاه رخ داد که حین بازگشت از ماموریت اربعین، کارکنان این یگان بدون ایجاد وقفه به استان زلزله‌زده اعزام و اقدام به خدمات‌رسانی کردند که مورد توجه مسئولان قرار گرفت.

کرمی اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های یگان ویژه در سال جاری که توان و قابلیت هوشمندانه این واحد را در سراسر کشور نشان داد کنترل ناآرامی 9 دی بود که در این ماموریت کارکنان قابلیت‌های خود را به بهترین نحوه ممکن و قابل تحسین به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: ماموریت‌های دیگری همچون برقراری نظم و امنیت مسابقات ورزشی اعم از مسابقات آسیایی و لیگ برتر کشور که با حضور انبوهی از جوانان سرشار از هیجان برگزار شد، نیز برعهده یگان ویژه بود که در این ماموریت نیز با هدایت خوب فرماندهان و همکاری کارکنان توانستیم موفق عمل کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: مهم‌ترین تلاش یگان‌های ویژه در اجرای ماموریت‌های محوله، رضایتمندی مردم و کنترل نظم و امنیت موجود در سطح شهر است که باید همواره مورد توجه فرماندهان و رؤسا قرار داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد یگان ویژه در سال 96 را قابل توصیف خواند و از آن به عنوان اوج افتخارات یگان ویژه نام برد.

سردار کرمی در بخش دیگر سخنان خود به راهبردهای بازدارنده یگان‌های ویژه پرداخت و افزود: آموزش‌های نوین، اشرافیت اطلاعاتی، تجهیزات پیشرفته، رویکرد اجتماعی، عملیات روانی و توسعه یک به سه از مهم‌ترین راهبردهای بازدارنده یگان ویژه به شمار آمده که در ماموریت‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در ادامه تشریح کرد: تمامی برنامه‌های آموزشی ما در راستای تهدیدات، طراحی و اجراء می‌گردد که محور اصلی این برنامه‌ها کسب مهارت لازم در راستای انجام ماموریت‌های محوله است.

این مقام انتظامی با اشاره به رویکرد اجتماعی پلیس ویژه و انجام عملیات روانی ابراز کرد: هدف یگان ویژه در رویکرد اجتماعی استفاده بهتر از سرمایه‌های اجتماعی و توان مردم در ماموریت‌هاست که در قالب طرح‌های اجتماعی و اردوی جهادی در حال اجرا بوده و جهت انعکاس فعالیت‌ها از رسانه‌ها و فضای مجازی بهره‌گیری نموده‌ایم که ثمره آن احساس امید به مردم و یاس و ناامیدی برای دشمنان بوده است.

کرمی در خاتمه سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش بی‌شائبه نیروهای یگان ویژه در سال جاری بیان کرد: باید تلاش کنیم تا همواره در روند انجام ماموریت‌ها موفق بوده و با تلاش همگانی در ارتقاء توانمندی‌ها بکوشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها