پیکر یک شهید گمنام در قم تشییع و خاکسپاری شد

پیکر آخرین شهید از ۶ شهید گمنام دفاع مقدس قم، امروز در مجتمع شهدای بعثت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در استان تشییع و خاکسپاری شدند.
کد خبر: ۲۸۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ - 21February 2018

پیکر یک شهید گمنام در «مجتمع شهدای بعثت» وزارت دفاع در قم خاکسپاری شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، پیکر یک شهید بی‌نشان دفاع مقدس، صبح امروز در میان استقبال پرشور مسئولان و کارکنان مجتمع شهدای بعثت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و یگان‌های نیرو‌های نظامی استان قم در این مجتمع تشییع  و به خاک سپرده شد.

این مراسم از ساعات آغازین صبح امروز با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در نمازخانه مجتمع شروع شد و پس از انجام مراسم تشریفات و احترامات نظامی، پیکر مطهر شهید بی‌نشان ۲۸ ساله تفحص شده در عملیات بدر در شرق دجله، در محلی که بدین منظور آماده سازی شده بود، آرام گرفت.

همچنین پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید توسط حجت‌الاسلام آشتیانی معاون جامعه و مردم حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام «وکیلی ناطق» پدر 3 شهید در این مراسم به بیان اهمیت یاد شهید و ذکر شهدای گمنام پرداخت.

در این مراسم نمایندگی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و واحد‌های تابعه در قم، مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان قم، مسئولان موسسه اعتباری کوثر و مسئولانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران قم حضور داشتند.

این شهید بزرگوار، آخرین شهید از ۶ شهید گمنامی بود که همزمان با ایام فاطمیه (س) در قم تشییع و خاکسپاری شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار