فرزند سردار شهید همدانی:

سردار همدانی همواره خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانست

وهب همدانی گفت: سردار همدانی همواره خود را سرباز حضرت آقا می‌دانست و گوش به فرمان رهبری بود.
کد خبر: ۲۸۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ - 21February 2018

سردار همدانی همواره خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانستندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، وهب همدانی سه‌شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان نکا اظهار داشت: آنچه برای امروز ما قابل استفاده است و رهبران میدانی جبهه مقاومت گفتند؛ سوریه در آستانه سقوط بود و امیدی وجود نداشت اما نظر حضرت آقا چیز دیگری بود که سوریه سقوط نمی‌کند.

وی افزود: سردار همدانی زمانی که تصمیم گرفت به سوریه برود به خلبانی که ایشان را برد، گفت که احتمال فرود آمدن شما 50 درصد است. آن زمان ارتباط بین فرودگاه و شهر قطع شده بود و در آن شرایط ایشان رفت و سفیر وقت سوریه گفت سردار همدانی با کمترین امکانات در سفارت نشست و عملیات‌ها را رهبری کرد.

فرزند سردار شهید همدانی ادامه داد: با توجه به تجربه ایشان در جنگ کردستان، زمینه را فراهم کرد که دولتمردان سوریه به نیروهای مردمی اتکاء کنند. با تلاش‌های ایشان دفاع وطنی در سوریه شکل گرفت و لشکر فاطمیون تشکیل شد. شهید همدانی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به عنوان سرباز آقا حرکت‌های مختلفی را آغاز کرد.

وی گفت: آنان به فرمان آقا رفتند و جلوی رشد و قدرت کسانی که می‌خواستند، سوریه را ساقط کنند، گرفتند و امروز روز به روز قدرت دشمنان کمتر شده است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار